Як стягнути кошти за договором купівлі-продажу меблів?

Добрий день! Більше місяця тому ми підписали договір з ІП на покупку шафи за індивідуальними розмірами. Термін доставки 5 робочих днів. Шафа привезли в строк, але без супутніх документів, ручок і петель, попросили перевірити тільки фасади (дзеркальні) і оплатити суму, що залишилася. Після довгої суперечки змогли добитися від "Доставщик " тільки квитанцію про оплату і розписку. При огляді фасадних дзеркал (при них же) явним стало те, що шафа не відповідає нашим замовленням (дзеркала без дверей, отвори під петлі назовні і пр.) Після тривалих переговорів з Виконавцем, фасади таки переробили, але знову не те. У підсумку, коли представник Виконавця прийшов до нас додому для особистого виміру, з'ясувалося, що не тільки фасади, а все замовлення був виготовлений не за заданими нами розмірами (Замовника). А саме: ширина шафи 2.9 м, яка повинна бути поділена на рівні 6 дверей (3 корпуси). В результаті 2 корпусу виготовили шириною 1м, і центральний - 90 см. Представник Виконавця сам був в шоці і зв'язався з фабрикою-виробником. На що отримав негативну відповідь, що нібито по-іншому вони зробити не могли і обіцяв зв'язатися особисто з нами для з'ясування цього питання. Але дзвінка так і не послідувало. Хочемо повернути свої гроші согасно закону про права споживача або домогтися виконання замовлення в найкоротші терміни! Будь ласка, допоможіть вирішити питання на нашу користь!
Олександр

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Александр. Відносини між вами і продавцем не врегульовані ФЗ «Про захист прав споживача», а тільки Цивільним Кодексом РФ, у вашому випадку - ч.2 ст.475 ГК РФ:
У разі істотного порушення вимог до якості товару (виявлення непереборних недоліків, недоліків, які не можуть бути усунені без невідповідних витрат або витрат часу, або виявляються неодноразово, або виявляються знову після їх усунення, та інших подібних недоліків) покупець має право за своїм вибором: відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми; зажадати заміни товару неналежної якості товаром, відповідним договором.

Таким чином продавець повинен надати вам новий товар належної якості або повернути кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Розірвання договору купівлі-продажу товару неналежної якості?
  • Вимога покупця про виплату неустойки згідно ЗоЗПП
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару
  • Повернення ювелірних виробів в магазин

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ