Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності

«3» червня 2011 мною був придбаний товар, а саме жіночі туфлі в салоні взуття.
Даний товар виготовлений з порушенням розмірності. У зв'язку з цим я звернувся в даний салон з вимогою заміни даного товару або повернення сплаченої за вказаний товар суми, але мені було відмовлено, пославшись на втрату товарного виду взуття. Для підтвердження даного факту мені було запропонованого написати заяву на експертизу. На мою заяву про проведення експертизи від 8 червня 2011 року більш ніж протягом 20 календарних днів відповіді не надійшло, контактного телефону даного салону взуття залишено мені не було.
З урахуванням викладеного прошу Вас провести перевірку та притягнути до передбаченої законом відповідальності винних осіб, що допустили ігнорування заяви про заміну і експертизі товару в наслідку чого крім розписки про подання заяви на експертизу, повернення сплаченої суми, заміни товару або купленого 3 червня 2011 мною товару з недоліками я не маю.

Відповідь юриста:

Здравствуйте, що ви розумієте під порушенням розмірності? Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою обміняти товар або повернути вам кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Обмін некомплектного товару або повернення сплачених грошей
  • Усунення недоліків при виконанні ремонтних робіт взуття
  • Необхідність проведення профілактики нової пари взуття
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару
  • Повернення взуття в магазин

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ