Захист прав споживача при поверненні неякісного товару
проведена покупка поатья вартістю 12 тис рублів пр-во Італії. При більш детальному розгляді товару будинку виявлено ряд недоліків, криві шви, непрокрашенних тканини в декількох місцях з боку спини. При зверненні в магазин про повернення товару та отриманні назад коштів, була звинувачена в неадекватності. Написала заяви з вимогою повернення грошей за неякісний товар, заяву прийняли, плаття забрали про що в копії заяви розписалися. минуло два тижні ні товару, ні грошей. По телефону чітко не можуть дати ні яких пояснень, то я його носила, то вони ображені тим, що в магазині я вимагала надати сертифікат якості на товар, який вони не могли надати, то нібито вони відправили товар на експертизу, але підтвердження цьому надати не можуть, то що вони мені все направили поштою, але не можуть назвати ні номера квитанції, ні дати відправлення, ні навіть того поштового відділення, з якого робили відправку. Що порадите? Суд? ВБЕЗ? Прокуратура? Росспоживнагляд?
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права споживача, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Спілкування з продавцем на претензійної досудовій стадіїОбмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за несправний мобільний телефонПовернення коштів за товар та відшкодування витрат