Неможливість ремонту технічно складного товару через відсутність деталей

Добридень ! Вибачте, що повторюю питання, може бути перше моє повідомлення до Вас не дійшло. У 2009 році в Т був куплений цифровий фотоапарат Панасонік за 11000 рублів. На початку червня цього року він вийшов з ладу через неможливість виходу в меню і перемотування (технічна несправність). 08062011 р ми здали фотоапарат в ремонт в офіційний сервісний центр Панасонік "Панасервіс ". Ремонт досі не проведений. У сервісі нам кажуть, що ремонт неможливий через зняття даної марки фотоапарата з виробництва і неможливості знайти деталь для проведення ремонту .Наскільки мені відомо, після зняття вироби з виробництва протягом мінімум 5-ти років (якщо не 10-ти) повинні випускатися запчастини на даний виріб, або "т " не повинна була випускати цей виріб в продаж. Андрій

Відповідь юриста:

Вітаю, Андрій. Ви не вказуєте даний ремонт гарантійний чи ні. Якщо гарантійний, то зобов'язані відремонтувати протягом 45 днів, в іншому випадку можна нараховувати неустойку на кожен день прострочення відповідно до ЗоЗПП, або пред'явити вимогу про обмін або заміну фотоапарата.
У випадку з негарантійним ремонтом - ви маєте право відмовитися від послуг і забрати фотоапарат. Також ви можете придбати деталі окремо і звернутися в центр для їх заміни.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити у випадку виявлення дефектів на фотоапараті, зданих в ремонт?
  • Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?
  • Що робити якщо в сервісному центрі прострочили ремонт фотоапарата?
  • Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонто ...
  • Чи можна отримати гроші за фотоапарат назад, якщо він вийшов з ладу через 1 ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ