Неможливість ремонту технічно складного товару через відсутність деталей
Добридень ! Вибачте, що повторюю питання, може бути перше моє повідомлення до Вас не дійшло. У 2009 році в Т був куплений цифровий фотоапарат Панасонік за 11000 рублів. На початку червня цього року він вийшов з ладу через неможливість виходу в меню і перемотування (технічна несправність). 08062011 р ми здали фотоапарат в ремонт в офіційний сервісний центр Панасонік "Панасервіс ". Ремонт досі не проведений. У сервісі нам кажуть, що ремонт неможливий через зняття даної марки фотоапарата з виробництва і неможливості знайти деталь для проведення ремонту .Наскільки мені відомо, після зняття вироби з виробництва протягом мінімум 5-ти років (якщо не 10-ти) повинні випускатися запчастини на даний виріб, або "т " не повинна була випускати цей виріб в продаж. Андрій
Відповідь юриста:
Вітаю, Андрій. Ви не вказуєте даний ремонт гарантійний чи ні. Якщо гарантійний, то зобов'язані відремонтувати протягом 45 днів, в іншому випадку можна нараховувати неустойку на кожен день прострочення відповідно до ЗоЗПП, або пред'явити вимогу про обмін або заміну фотоапарата.
У випадку з негарантійним ремонтом - ви маєте право відмовитися від послуг і забрати фотоапарат. Також ви можете придбати деталі окремо і звернутися в центр для їх заміни.
Додаткові матеріали:
Що робити у випадку виявлення дефектів на фотоапараті, зданих в ремонт?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Що робити якщо в сервісному центрі прострочили ремонт фотоапарата?Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонто ...Чи можна отримати гроші за фотоапарат назад, якщо він вийшов з ладу через 1 ...