Що робити у випадку виявлення дефектів на фотоапараті, зданих в ремонт?
Дочка впустила фотоапарат і віднесла його в мастерскую.После ремонту на корпусі фотоапарата з'явився значний дефект, таке враження, що всередину засунули деталь більшого розміру, ніж полагается.Дочь віддала фотоапарат повторно, вказавши на із'ян.Но в майстерні їй сказали, що пошкодження корпусу вже було, воно утворилося через паденія.Но в квитанції про приймання товару даний дефект не зазначений (тому що його й не було), але співробітники сервісу посилаються на неуважність пріемщіци.Какіе наші подальші дії повинні бути, фо!
тоаппарат ми ще не забирали.
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора майстерні. У претензії необхідно описати всі недоліки виявлені після ремонту товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або виплатити компенсацію. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також майстерня може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. У цьому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Що робити якщо в ремонті пошкодили товар і тепер зламана інша функція?