Що робити у випадку виявлення дефектів на фотоапараті, зданих в ремонт?

Дочка впустила фотоапарат і віднесла його в мастерскую.После ремонту на корпусі фотоапарата з'явився значний дефект, таке враження, що всередину засунули деталь більшого розміру, ніж полагается.Дочь віддала фотоапарат повторно, вказавши на із'ян.Но в майстерні їй сказали, що пошкодження корпусу вже було, воно утворилося через паденія.Но в квитанції про приймання товару даний дефект не зазначений (тому що його й не було), але співробітники сервісу посилаються на неуважність пріемщіци.Какіе наші подальші дії повинні бути, фо!
тоаппарат ми ще не забирали.

Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора майстерні. У претензії необхідно описати всі недоліки виявлені після ремонту товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або виплатити компенсацію. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також майстерня може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. У цьому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?
  • Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?
  • Що робити якщо в ремонті пошкодили товар і тепер зламана інша функція?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ