Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонтована протягом 45 днів?
Здав СВЧ-піч в сервісний центр на гарантійний ремонт.
Якщо тривалість ремонту перевищить 45 днів, чи можу я не забирати СВЧ-піч з сервісу, а написати в магазин претензію з проханням повернути гроші (вказавши в претензії адресу сервісу)?
У праві чи магазин вимагати, щоб я привіз несправну піч у магазин, забравши її з сервісу, нібито для проведення перевірки якості та /або експертизи?
В які терміни я повинен подати претензію, на 46 день після початку ремонту або у будь який інший час?
Якщо на 50-й день мені зателефонують із сервісу і скажуть, що піч відремонтували, чи можу я як і раніше наполягати на поверненні грошей, а піч залишити в сервісі?
Андрій
Відповідь юриста:
Привіт Андрій. 1. Так, якщо термін гарантійного ремонту перевищить 45 днів у вас з'являється право пред'явити продавцю іншу вимогу (обмін, повернення грошей, оплата усунення недоліків третіми особами) або стягнути з продавця неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день прострочення.
2. Так, можуть, однак надалі ви вправі витребувати витрати на доставку печі з продавця.
3. Ви можете направити претензію на 46 день ремонту.
4. В даному випадку, якщо ви до дзвінка не направите претензію з іншими вимогами, то ви можете розраховувати тільки на неустойку, зазначену в п.1.
Додаткові матеріали:
Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...