Що робити якщо в сервісному центрі прострочили ремонт фотоапарата?
Я віддала в магазин Ельдорадо на ремонт фотоапарат, куплений там же, через відведений термін (90 днів), мені не повернули фотоапарат, по причині, що сервісний центр, їм не віддав акумулятор до нього (хоча фото-т полагоджений). Мені сказали прийти через тиждень, я прийшла, не вернулі.Я написала заяву про отримання іншого товару на ту ж суму (за умовами договору так можна). Мені сказали, що на розгляду цієї заяви чекати 10 днів, відповідь має прийти по електронній пошті.
Чи має магазин на це право і що робити в разі відмови на мою вимогу або якщо відповідь не прийде?
Юлія
Відповідь юриста:
Привіт, Юлія. Зазвичай неустойка за прострочення платежу за договором надання ремонтних послуг встановлюється за взаємною згодою сторін відповідно до їх волею за будь-яке порушення зобов'язань. При встановленні неустойки необхідно дотримуватися вимог Цивільного кодексу про письмовій формі угоди про відшкодування неустойки (незалежно від форми основного зобов'язання) і пропорційності наслідків передбачуваного порушення (інакше суд може істотно зменшити її розмір). В угоді неустойка може називатися, наприклад, штрафом або пенею, і бути виражена у відсотках, або складати фіксовану суму.
Але навіть якщо договір між замовником і виконавцем полягав в усній формі, законом встановлюється неустойка за прострочення ремонту в розмірі трьох відсотків від ціни виконання робіт, передбаченої договором, за кожний день такого прострочення.
Таким чином для більш конкретної відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором про виконання ремонтних робіт.
Додаткові матеріали:
Якщо в договорі вказана неустойка менша, ніж законна, чи можна вимагати вип ...Як скласти претензію з муніципального контрактом з урахуванням неустойки?Як отримати неустойку за прострочення доставки автомобіля?Стягнення неустойки з застойщіка за договором пайового будівництваПрострочення виконання ремонтних робіт в сервісному центрі