Невиконання продавцем вимог покупця при простроченні гарантійного ремонту

Добрий день!
Здав мобільний телефон (смартфон вартістю близько 16 тис рублів) в гарантійний ремонт у офіційного сервісного партнера.
На 47 день від дати здачі звернувся в сервісний центр з проханням видати відремонтований телефон, але отримав відмову, тому що мобільний телефон з ремонту не надходив. Мною була оформлена претензія в якій я вимагав повернути мобільний телефон в початковому стані (на дату здачі в ремонт) і Акт про несправності з метою повернення телефону продавцю.
через 3-4 дні я отримав SMS-повідомлення про готовність телефонта після винолненного ремонту, а ще через 3 дні - отримав офіційну відповідь сервісної організації (оригінал в письмовому вигляді на бланку в сервісному центрі) про те, що мій мобільний телефон відремонтований і я не можу отримати, відповідно до Претензією, телефон в початковому стані, тільки відремонтований.
Фактично, мені нав'язують послугу, виконану з порушенням законодавства про максимальний термін виконання ремонту, від якої я, до того ж, відмовився .
Прошу Вас надати консультацію щодо правомірності моєї вимоги про отримання мобільного телефону в початковому стані і подальших дій з метою повернення телефону продавцеві (за умови такої правової можливості).
Заздалегідь дякую за допомогу!
З повагою, Черненко Михайло Георгійович.


Відповідь юриста:

Здрастуйте, так як пройшли зазначені в ЗоЗПП 45 днів для здійснення гарантійного ремонту, то ви здійснили своє право на повторне вимога по відношенню до товару з недоліком. Ви могли вимагати виплати неустойки, розірвання договору купівлі-продажу та повернення грошових коштів, оплати ремонту в іншому центрі, обміні товару. Так як свою вимогу ви пред'явили в письмовому вигляді, то виконання ремонту вже не важливо. Продавець повинен повернути вам кошти за товар. Звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Істотний недолік технічно складного товару: розірвання договору купівлі-про ...
  • Письмова претензія про розірвання договору купівлі-продажу та повернення гр ...
  • Що робити якщо термін ремонту, передбачений ЗоЗПП, вже пройшов?
  • Який максимальний термін гарантійного ремонту телевізора?
  • Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ