Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків телефону

Здрастуйте! У мене сталася така ситуація. Мною був куплений телефон в магазині p 30.05.11 телефоном я встиг покористуватися 9 днів з моменту покупки, далі в ньому я виявив деффект і відніс до сервісного центру 08.06.11 з моменту здачі телефону в серв. центр остаточна його діагностика була проведена тільки 29.06.11 (3 тижні з моменту здачі), внаслідок якої була виявлена несправність трьох запчастин і всі 3 запчастини йдуть під замену.теперь мені належить чекати ще 1.5 тижня поки привезуть запчастини та ще близько 1 тижня поки телефон отремонтіруют.Вопроса у мене два: 1) 14 днів з моменту покупки вже пройшли, але телефон в руках у мене був 9 днів, чи зможу я його повернути? тому мене не влаштовує телефон, який на 9-ий день користування дав збій. 2) чи можна щось зробити з сервісний центром, тому проводити діагностику 3 тижні я вважаю маренням, при тому що через два тижні після здачі в ремонт, менеджер по телефону сказав що діагностика виявила несправність (а що всі несправності не можна було виявити при першій діагностиці? я роблю висновок що вони тягнуть час), що вимагає заміни плати, це що виходить щотижня вони по трохи діагностують і по одній несправності виявляють? на форумі про даному сервісному центрі висловлено багато невдоволень з приводу їх роботи. Може бути є якийсь нагляд контролюючий нормальну роботу таких контор?


Відповідь юриста:

Привіт вам необхідно було відразу направити претензію на адресу продавця про повернення грошей, обмін або ремонті телефону. А у вашому випадку продавець вибрав найбільш підходящий варіант сам - відправив вас у сервісний центр. Тепер вам необхідно чекати закінчення ремонту телефону, який не може перевищувати 45 днів. Також ви можете вимагати надання телефону на час ремонту вашого. Якщо ремонт перевищить 45 днів, ви можете пред'явити претензію про обмін товару або повернення грошових коштів, або пред'явити претензію про виплату неустойки, згідно ЗоЗПП.

 

Додаткові матеріали:

  • Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Знаходження сенсорного телефону в ремонті більше місяця: що робити?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ