Незгода покупця з результатами товарознавчої експертизи

У магазині "З 050911г. Придбав мобільний телефон Philips X519 за 4490руб. При покупці було рекомендовано додаткове сервісне обслуговування, за яке оплатив 650руб. Воно дає право при виході апарату з ладу не шукати сервісну майстерню, а здати апарат за місцем придбання.
. Телефон вийшов з ладу через 3 дня. Ніяких правил експлуатації не порушував, звертався дуже дбайливо. Смог звернутися до продавця 150911г. Під приводом, що телефон складна техніка було складено заяву покупця на проведення перевірки якості №11190825 /150911/01. Телефон в повній комплектації здав продавцю. в акті продавець зазначив дрібні подряпини і потертості на корпусі.
через інтернет дізнався, що телефон знятий з гарантії за порушення правил експлуатації. Залишився без грошей і без телефону.
Тепер зрозумів, що в мережі магазинів " з "створена шахрайська схема обману покупців. Здаєш апарат по рекламації продавцеві, а вони роблять з ним, що хочуть і відправляють на перевірку якості. У 100% випадках буде винен покупець.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, у разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ж ви не згодні з висновком, то можете провести незалежну експертизу. При підтвердженні несправності через шлюбу, направте претензію з результатами експертизи продавцю. У претензії вимагайте обміну або повернення грошей, а також відшкодування вартості експертизи. Якщо продавець не виконає ваші вимоги - звертайтеся до суду. У разі задоволення позовних вимог про розірвання договору купівлі - продажу та стягнення сплаченої за товар суми, покупець має право вимагати стягнення понесених витрат на оплату послуг представника і моральної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути кошти
  • Незадовільний висновок експерта про негарантійний поломки товару
  • Проведення незалежної експертизи знаходиться на гарантії ноутбука
  • Недолік товару виник внаслідок неправильних дій покупця
  • Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ