Недолік товару виник внаслідок неправильних дій покупця
Купив в магазині J матерінcкую плату і процесор, рекомендований менеджером. Процесор не підійшов до материнської плати, що вказує на непрофесіоналізм менеджера, а й материнська плата виявилася несправною. При спробі обміну неякісного товару в гарантійному відділі виявили на стандартному роз'ємі миші подряпину і відмовилися замінити материнську плату. Тут варто зауважити, що миша підключається до роз'єму USB, і стандартний роз'єм не використовувався зовсім.
Довелося тут же купити таку ж материнську плату і протестувати ЗА ГРОШІ на сумісність з процесором. Тут виявляється що процесор не той і я купую вже інший процесор.
Я спробував здати не підійшов процесор, але в гарантійному відділі на ньому обраружілі вм'ятини !!!! Комп'ютер кувалдою я, ясна річ, не збирав. І досвіду поводження з цією тонкою штукою особливого не мав, тому ставив його пластиковим пінцетом. А тут вм'ятини !!! Складається у мене враження, що мене намагаються обдурити. Як з цим боротися і кому скаржитися?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, у разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ж продавець відмовляється проводити експертизу товару, або ви не згодні з результатами проведеної експертизи, то вам необхідно звертатися до суду.
Додаткові матеріали:
Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути коштиНезгода покупця з результатами товарознавчої експертизиВимога про обмін мікрохвильовій печі неналежної якостіПроведення незалежної експертизи знаходиться на гарантії ноутбукаЩо робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?