Незадовільний висновок експерта про негарантійний поломки товару

У салоні зв'язку Збув преобретени телефон E.
Сталася поломка -що-то з екраном-в загальному телефон був зданий
по гарантії, наданої самим салоном до визначеного терміну в 2неделі.
Телефон в салоні взяли, під час приймання консультант його оглянув і ніяких видимих механічних дефектів не виявив.
Оформивши заявку на ремонт в сервісному центрі, мені був виданий так званий "Підмінний фонд " - телефон з наклейкою на нем "Не для продажу " -по істіченіі 3недель я зайшов в салон, телефон з сервісу прийшов мені видали і показали Папір сервісу -що поломка не підпадає під гарантійне обслуговування -що там механічне пошкодження., попросили повернути "Підмінний фонд " і не пояснили що мені робити далі, я звичайно обурився, і зажадав пояснень, Консультант Анастасія, досить грубо, а головне не кваліфіковано спробувала від мене відв'язатися,
Справа поки знаходиться в положенні, що "Підмінний фонд " я не віддав, ходжу поки з ним, і телефон свій відповідно не отримав .Що ще цікаво-мені ніхто не дзвонить і рішення ніякого не пропонує.
Підкажіть як бути.
Заздалегідь дякую.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, дійсно, в разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ж ви вважаєте проведену експертизу недостовірної, то вам необхідно звертатися до суду. У разі задоволення позовних вимог про розірвання договору купівлі телефону і стягнення сплаченої за товар суми, покупець має право вимагати стягнення понесених витрат на оплату послуг представника і моральної шкоди. До того ж вам належить проведення незалежної експертизи.

 

Додаткові матеріали:

  • Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути кошти
  • Незгода покупця з результатами товарознавчої експертизи
  • Проведення незалежної експертизи знаходиться на гарантії ноутбука
  • Продавець стверджує, що поломка телефону- негарантійний випадок
  • Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ