Захист прав споживача у разі їх порушення мобільним оператором
4 жовтня з'ясувала що з телефону списали 160р звернулася службу 0890 з'ясувалося що мене підключили службуSMS по інтиму Хто коли навіщо не знаю-но гроші знімали з рахунку обіцяли повернути гроші і відключити цю послугу% жовтня дійсно повернули гроші на рахунок Але 7октября знову зняли гроші і прислали SMS що продовжили цю послугу на 199 годин і знову без мого відома Зняли ті самие160руб зателефонувала за безкоштовним їх телефону щоб повернули гроші вони відмовляються але обіцяли відключити послугу Хотілося-б щоб розібралися з цією фірмою перевірили їх діяльність вони обчищають людей вони то-ли хакери дрібного масштабу або шахраї Яким чином вибирають собі жертву? Мені 61 рік пенсіонерка але продовжую працювати так як не вистачає пенсії невже містити трутнів нероб я не потребую інтим послуги Кожен день бачу інтими своїх пацієнток (я гінеколог з 38 річним стажем) Будь ласка роздавите ці аморальні послуги і допоможіть повернути мої гроші прикро що трудові копійки дістаються цим аморальним виродкам
Відповідь юриста:
Привіт, на жаль, ваша скарга на подібні дії не одинична. У кожному конкретному випадку необхідно з'ясовувати: вказували ви свій номер телефону в будь-якому інтернет-ресурсі, чи має хто-небудь доступ до вашого телефону і т.д. Якщо це вина мобільного оператора, то ми допоможемо вам скласти мотивовану претензію і направити її. У разі відмови залагодити питання мирно - можливий варіант звернення в суд. Справи щодо захисту прав споживача не обкладаються державним митом.
Додаткові матеріали:
Була підключена послуга "BG Ігри безкоштовно на три дні", після чого з ра ...Чому мобільний оператор не відключив послугу роумінгу після повернення абон ...Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...Як повернути кошти помилково сплачені на чужий номер?Що робити якщо оператор дозволив списати кошти з рахунку мобільного телефон ...