Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного оператора?

Я захотів видалити послугу стільникового оператора мтс. Слідуючи інструкції з видалення цієї послуги на сайті мтс набрав комбінацію і відправив по телефону. По закінченню приблизно 5 хвилин повторно набрав таку ж комбінацію (яка називалася видалення даної послуги) і, після мені прийшло повідомлення, що у мене встановлена інша послуга і видалена перша. Я негайно видалити другий послугу, але після цього в мене з рахунку зняли 290 рублів - вартість щомісячної абоненплати 2й послуги. Чи правомірно це? Дзвонив в мтс, там сказали раз власноруч натиснув, значить зобов'язаний платити, неважливо хотів чи не хотів цього. Чи можна це оскаржити?

Геннадій

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Геннадій. Дана проблема досить поширена. Ви можете направити претензію мобільному оператору, однак найчастіше компенсація не має місця. Насправді перш ніж здійснювати будь-які дії необхідно ознайомитися з інформацією, що надається оператором.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо після підписки на смс-розсилку щодня знімаються гроші з раху ...
  • Чи правомірно оператор нарахував щомісячну оплату за користування інтернето ...
  • Чи можуть співробітники мобільного оператора надавати невірну інформацію?
  • Що робити якщо оператор дозволив списати кошти з рахунку мобільного телефон ...
  • Правомірність стягнення заборгованості по наданим послугам інтернет-провайд ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ