Була підключена послуга "BG Ігри безкоштовно на три дні", після чого з рахунку автоматично знімалися гроші

Приходить мені смс на телефот мовляв підключіть послугу BG Ігри безкоштовно на три дні. Я по дурості і підключила хоча і не знаю як їй користуватися. Проходить три дні і 5.07.10 приходить смс про те що з мого номера зняли 70 р. ще за три дні вперед. Я їй не користувалася і не збиралася. Думаю ну ладно зняли так зняли. Проходить ще три дні і сьогодні приходить знову мені смс про те що знову зняли 70 р з мого рахунку. На цей раз я зателефонувала за вказаним номером і попросила відключити послугу та підказати як мені повернути ці гроші, на що мені відповіли телефонуйте в Білайн. Я дзвоню в Білайн і мені відповідають що мені не повернуть цих грошей. Я звичайно починаю сперечатися що мовляв зняли ж гроші не запитавши мене і притому на три дні вперед тоесть за четвер, п'ятницю і суботу що мовляв сьогодні середа і поверніть мені гроші це мошейнічество чистої води. Вообщем в люті я поклала трубку. Підкажіть що мені зробити, це ж просто обді!


Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. На жаль, ваша ситуація сьогодні не рідкість. Повернути гроші ви не зможете, тому що послуга була підключена вами самій і продовжується автоматично. Зверніться по вказаному телефону та відключіть підключену послугу.

 

Додаткові матеріали:

  • Чому мобільний оператор не відключив послугу роумінгу після повернення абон ...
  • Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...
  • Як стягнути з мобільного оператора кошти, які регулярно пропадають з рахунк ...
  • Як повернути кошти помилково сплачені на чужий номер?
  • Претензія до банку про несвоєчасної блокуванні грошової карти

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ