Була підключена послуга "BG Ігри безкоштовно на три дні", після чого з рахунку автоматично знімалися гроші
Приходить мені смс на телефот мовляв підключіть послугу BG Ігри безкоштовно на три дні. Я по дурості і підключила хоча і не знаю як їй користуватися. Проходить три дні і 5.07.10 приходить смс про те що з мого номера зняли 70 р. ще за три дні вперед. Я їй не користувалася і не збиралася. Думаю ну ладно зняли так зняли. Проходить ще три дні і сьогодні приходить знову мені смс про те що знову зняли 70 р з мого рахунку. На цей раз я зателефонувала за вказаним номером і попросила відключити послугу та підказати як мені повернути ці гроші, на що мені відповіли телефонуйте в Білайн. Я дзвоню в Білайн і мені відповідають що мені не повернуть цих грошей. Я звичайно починаю сперечатися що мовляв зняли ж гроші не запитавши мене і притому на три дні вперед тоесть за четвер, п'ятницю і суботу що мовляв сьогодні середа і поверніть мені гроші це мошейнічество чистої води. Вообщем в люті я поклала трубку. Підкажіть що мені зробити, це ж просто обді!
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. На жаль, ваша ситуація сьогодні не рідкість. Повернути гроші ви не зможете, тому що послуга була підключена вами самій і продовжується автоматично. Зверніться по вказаному телефону та відключіть підключену послугу.
Додаткові матеріали:
Чому мобільний оператор не відключив послугу роумінгу після повернення абон ...Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...Як стягнути з мобільного оператора кошти, які регулярно пропадають з рахунк ...Як повернути кошти помилково сплачені на чужий номер?Претензія до банку про несвоєчасної блокуванні грошової карти