Чому мобільний оператор не відключив послугу роумінгу після повернення абонента?
Я є абонентом стільникового зв'язку "Білайн". Сьогодні, 10.09 я отримала СМС від оператора "про зняття з мого рахунку грошових коштів за послугу" Країна на замовлення "з 1-3.09. По телефону консультант "Білайн" сказала, що послуга була підключена в березні 2010 і не була отключена.Действітельно, в березні 2010 я була в закордонних подорожах, мені було надіслано оператором СМС пропозицію за послугою, на яку я погодилася, але про необхідність заявки на відключення послуги з повернення сказано не било.Нікакіх сповіщень про те, що послуга досі підключена і з моє
Лариса
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Лариса. Ви є абонентом з передоплатою або післяплатою? У першому випадку послугу необхідно відключати самостійно, звернувшись до оператора з паспортом, а в другому - послуга відключається автоматично.
Додаткові матеріали:
Була підключена послуга "BG Ігри безкоштовно на три дні", після чого з ра ...Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...Чи правомірно оператор нарахував щомісячну оплату за користування інтернето ...Що робити якщо на мобільному рахунку заборгованість за послугу, якої не кор ...Що робити якщо оператор дозволив списати кошти з рахунку мобільного телефон ...