Чому мобільний оператор не відключив послугу роумінгу після повернення абонента?

Я є абонентом стільникового зв'язку "Білайн". Сьогодні, 10.09 я отримала СМС від оператора "про зняття з мого рахунку грошових коштів за послугу" Країна на замовлення "з 1-3.09. По телефону консультант "Білайн" сказала, що послуга була підключена в березні 2010 і не була отключена.Действітельно, в березні 2010 я була в закордонних подорожах, мені було надіслано оператором СМС пропозицію за послугою, на яку я погодилася, але про необхідність заявки на відключення послуги з повернення сказано не било.Нікакіх сповіщень про те, що послуга досі підключена і з моє

Лариса

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Лариса. Ви є абонентом з передоплатою або післяплатою? У першому випадку послугу необхідно відключати самостійно, звернувшись до оператора з паспортом, а в другому - послуга відключається автоматично.

 

Додаткові матеріали:

  • Була підключена послуга "BG Ігри безкоштовно на три дні", після чого з ра ...
  • Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...
  • Чи правомірно оператор нарахував щомісячну оплату за користування інтернето ...
  • Що робити якщо на мобільному рахунку заборгованість за послугу, якої не кор ...
  • Що робити якщо оператор дозволив списати кошти з рахунку мобільного телефон ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ