Вимога про відшкодування частини вартості путівки туроператором

Добрий день!
Допоможіть, будь ласка, відповісти на питання і грамотно скласти претензію. Купили через Ч (компанія, в якій можна купити путівки різних тур операторів, тобто вони посередники) путівку до Туреччини на двох в готель 5 *. Довго вибирали, орієнтуючись
на те, щоб в готелі працювала компанія аніматорів, яка могла б нас розважати, а також були в наявність певні ресторани. Уточнили у менеджера (але це, природно на словах), подивилися на сайті тур агентства «П» і на сайті безпосередньо самого готелю, куди ми їдемо, що там працює група аніматорів з 8 чоловік.
але, по факту , коли ми приїхали в готель, в перші кілька днів нашого перебування, з 08102011 по 12102011 було 3 аніматора (при чому за фактом працював тільки один - вів міні-диско) і діджей, далі залишилося 2 аніматора плюс діджей. із заявлених заходів, проводилося тільки міні-диско в перші 3 дні, і діджей вечорами вмикав музику. Все, більше не було нічого Ми були шоковані цим, я пішла розмовляти з представником «П», який працює в готелі з приводу кількості та якості послуг, що надаються. Все, що мені зміг відповісти оператор, так це те, що мені необхідно написати заяву, в якому викласти наявні у мене претензії і написати те, що я хочу отримати. Я написала, при мені відправили цей факс в агентство «П», я забрала собі копію заяви (АЛЕ! Чи не попросила на ній розписатися тур представника, тому що не знала, що це необхідно). Написала я свою претензію 13102011 з проханням розглянути її в період мого перебування в готелі. Але, як ви розумієте, жодної відповіді не послідувало. Я хочу повторно написати претензію за весь період відпочинку, так як навіть після моєї розмови з тур представником, працівником ресепшена, одним з аніматорів, нічого не змінилося, хіба що музику стали голосніше включати ?
І друге, на що я звернула увагу в моїй заяві, це не відповідність в реальності кількості відкритих ресторанів, заявлених на сайті П і на сайті готелю. Я уважно вивчила договір, укладений для придбання путівок, інформацію на сайтах. Ніде немає інформації про те, що кількість і якість послуг, що надаються може бути змінено
УВАГА ПИТАННЯ:
1. Куди я можу написати претензію? В офіс тур агентства «П» або в офіс Чіптріпа (це компанія, яка є, виходить, посередником, і за фактом путівку я купувала у них в офісі)?
2. Чи можу я прикласти до претензії заяву, написану мною під час перебування в готелі, якщо на копії не стоїть підпис тур представника «П»?
3. Чи буде ефективна моя претензія? Чи зможу я добитися від «П» грошової компенсації за неякісне надання заявлених послуг?
4. Чи зможу я добитися зміни інформації на сайті? Про те, що в період з такого-то числа в готелі закриваються такі-то ресторани і скорочується кількість аніматорів, не проводяться шоу і т.д.

Спасибі за допомогу!
Наталя

Відповідь юриста:

Доброго здоров'я Наталя. 1. претензію ви повинні направити в ту компанію, в якій ви укладали договір і набували путівку.
2. Так, ви можете її прикласти, проте довести, що претензія була направлена буде важко, так як ви не отримали підпис на своєму екземплярі.
3. На це питання ми відповісти не можемо. Якщо компанія відмовиться компенсувати незручності в грошовому еквіваленті, то ви маєте право звернутися до суду.

 

Додаткові матеріали:

  • Відшкодування вартості частини туристичної путівки після відпочинку
  • Чи можна вимагати від туристичної фірми відшкодування за неякісні слуги?
  • Як добитися від туристичної фірми компенсації за погані умови відпочинку?
  • Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?
  • Чи може турагенство вимагати штраф з клієнта за відмову від путівки?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ