Чи може турагенство вимагати штраф з клієнта за відмову від путівки?

Привіт, 27.11.2010 року я придбала тур до Єгипту в Шармель Шейх з 25.12.10 по 01.01.11 у компанії Мостревел (Юр.адреса: 115280 м. Москва, вул. Ленінська Слобода, будинок 19). Після подій з акулами 05.12.10 одразу 06.12.10 я звернулася до турагенту з проханням замінити мені поїздку в Шарм на поїздку в Хургаду, щоб уникнути ризиків, які пов'язані з акулами, оскільки їду я з сином і чоловіком. Туроператор в категоричній формі мені відмовив, погрожуючи штрафом у розмірі 100% (96 тис. рублів), що становить повну вартість туру на трьох людей. 07.12 після тривалих переговорів мені запропонували оплатити штраф 30 тис.рублей, щоб погасити стоімоть нібито зіпсованих квитків, хоча я звернулася в агентство за 19 днів до від'їзду. Далі, мені запропонували тур в Хургаду, вартість якого становила 74800 на сайті компанії, викупити за 93 тис рублів і це без ціни обов'язкового новорічної вечері вартістю 10 тис рублів на трьох в 4-х зірковому готелі (всього 103 тис рублів), хоча в Шармі тур був у 5 звезд.Такім чином компанія намагалася заховати у вартість туру свої економічні втрати. Сьогодні, 09.12.10 після, листи г-на Оніщенко, опублікованого на сайті Росспоживнагляду, я знову звернулася в компанію Мостревел з проханням вирішити моє питання вже у світлі нових виявлених обставин, заявлених у листі. Але в компанії мені відповіли, що їм все одно, що написано в листі, або я плачу 100% шраф або їду в Шарм, або штраф 30 тис рублів і мене відправляють в Хургаду.Печально, що для турагентств розпорядження державних мужів такого рівня, як г-н Онищенко, не мають ніякого значення і вони дозволяють собі творити беззаконня в російському турбізнесі. Навіть моє прохання, сьогодні 09.12 відмовитися від поїздки і повернути вартість туру була сприйнята на сміх із загрозою "Ми вам гроші не віддамо!"-Заявили в компанії Мостревел. Дуже шкода, що відпустка виявився зіпсованим, оскільки інфраструктура готелів не дозволяє розміщення всіх відпочиваючих біля басейну, та й взагалі їхали адже заради моря. Підкажіть, будь ласка, чи можливо вирішити ситуацію із заміною туру без штрафів

Романа


Відповідь юриста:

Привіт, Неллі. Ви маєте право вимагати повернення грошей і компенсації морального збитку у турагенства, з яким ви укладали договір, для цього вам потрібно направити на їх адресу письмову претензію. Адже компанія може вимагати від вас відшкодування тільки понесених витрат, які до того ж компанія повинна довести. Якщо компанія відмовиться повернути вам гроші - ви можете вимагати їх у судовому порядку. Наші фахівці допоможуть вам домогтися відшкодування в найкоротші терміни.

 

Додаткові матеріали:

  • До кого пред'являти претензію: до агентства або туристичної компанії?
  • На які компенсації може розраховувати клієнт туристичної фірми при помилці ...
  • Як повернути кошти за туристичну путівку?
  • Стягнення грошових коштів при відмові від місця в екскурсійному турі
  • Відшкодування моральної шкоди продавцем, внаслідок відмови в обслуговуванні ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ