Як добитися від туристичної фірми компенсації за погані умови відпочинку?
Добрий день!
Допоможіть будь ласка!
Ми з чоловіка і дитиною (4 роки), поїхали в Туреччину, через 40 хвилин, після того як ми від'їхали на автобусі всім туриста повідомили, що ніхто не Едіт в свої готелі. Нас спершу поселили в готель в підвал, в якому не можливо було знаходити з дитиною, тому було сиро, тхнуло каналізацією та постільна білизна була в жовтий і червоних плямах, довелося ночувати на ресепшен. На ранок після довгого скандалу, нас перевели в інший готель. Номер звичайно краще, але ми замовляли відпочинок спеціально для дитини. Для дитини там був басейн, маленька гірка і зламані ка
Марія
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Марія. Виходячи зі сформованої практики, ви можете вимагати відповідного зменшення ціни туристичної поїздки за той час, який провели в іншому готелі. При цьому розрахунок проводитиметься виходячи з різниці вартості проживання, або на підставі франкфурдскіх таблиць. Після повернення з поїздки вам необхідно направити письмову претензію на адресу турфірми. Якщо фірма відмовить у задоволенні пред'явлених вимог, можна звернутися до суду. До того ж ви можете стягнути з туристичної компанії моральну шкоду, завдану необхідністю ночувати в подібних умовах, тим більше з маленькою дитиною. Наші юристи допоможуть вам грамотно скласти процесуальні документи.
Додаткові матеріали:
Чи можна вимагати від туристичної фірми відшкодування за неякісні слуги?Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?Як повернути гроші за туристичний тур, яким немає можливості скористатися ч ...Як повернути кошти за туристичну путівку?На які компенсації може розраховувати клієнт туристичної фірми при помилці ...