Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?

У червні 2010 р. я придбала турпутівку на себе, мою маму і двох неповнолітніх дітей в Болгарію з вильотом в 9час ранку в аеропорт г.Варна.Прі виборі місця відпочинку пріоритетним було те, що від аеропорту до готелю треба було добиратися не більше 30хв. Але за день до відльоту нам повідомила, що рейс змінюється на 15 час.По приїзду в аеропорт ми дізналися, що вилітаємо в 21час, і не в аеропорт Варна, а в інший аеропорт Болгаріі.Прілетев близько 23час30мін, нас зустрів гід і повідомив, що до готелю ми будемо добиратися більш 4часов.В дорозі самопочуття мами і моїх дітей було поганим. У готель ми приїхали близько 5часов утра.А номер готелю у нас був оплачений з попередньої доби. У готелі цю проблему з представником туроператора "ВКО-тревел" вирішити не удалось.По приїзду я написала претензію в центральний офіс туроператора, але вони відмовили відшкодовувати добове проживання моєї родини в готелі, вважаючи, що винні в цьому лише авіаперевізник. Думала подась позов до суду про відшкодування добово проживання в готелі на 4-х чоловік за системою "все включено" і на моральний збиток, але не сподіваюся на результат.Что ви порадите зробити? Дякуємо за розуміння

Ольга


Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Виходячи зі сформованої практики, ви можете вимагати відповідного зменшення ціни туристичної поїздки за той час, який провели в очікуванні і дорозі. Після повернення з поїздки вам необхідно направити письмову претензію на адресу турфірми. Якщо фірма відмовить у задоволенні пред'явлених вимог, можна звернутися до суду. До того ж ви можете стягнути з туристичної компанії моральну шкоду, завдану незручностями, тим більше з маленькими дітьми. Наші юристи допоможуть вам грамотно скласти процесуальні документи.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна вимагати від туристичної фірми відшкодування за неякісні слуги?
  • Як добитися від туристичної фірми компенсації за погані умови відпочинку?
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Стягнення компенсації за квитки з авіаперевізника в претензійному порядку
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ