Чи можна вимагати від туристичної фірми відшкодування за неякісні слуги?

Добрий день!
6 міся назад мої батьки повністю оплатили туристичну поїздку до Туреччини на 14 днів у готель HV1. У підсумку за 3 години до виходу з дому їм привезли документи, в яких турагентство за власною ініціативою селить батьків на 9 днів в інший готель 5 зірок, а тільки потім мої батьки повинні будуть переїхати в готель, який вони забронювали (80 км) на решту 4 дні. Наскільки правомірні дії агентства і чи можна з них отримати повну компенсацію вартості туру, сплаченого завчасно?
Заздалегідь вдячна за відповідь.

Христина

Відповідь юриста:

Привіт, Христина. Виходячи зі сформованої практики, ваші батьки можуть вимагати відповідного зменшення ціни туристичної поїздки за той час, який вони провели в іншому готелі. При цьому розрахунок проводитиметься виходячи з різниці вартості проживання, або на підставі франкфурдскіх таблиць. Після повернення з поїздки вашим батькам необхідно направити письмову претензію на адресу турфірми. Якщо фірма відмовить у задоволенні пред'явлених вимог, можна звернутися до суду. Наші юристи допоможуть вам грамотно скласти процесуальні документи.

 

Додаткові матеріали:

  • Як добитися від туристичної фірми компенсації за погані умови відпочинку?
  • Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?
  • Хто повинен виплатити компенсацію по туристичному договором?
  • На які компенсації може розраховувати клієнт туристичної фірми при помилці ...
  • Яку суму повинні повернути при відмові від туристичної путівки?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ