Чи можна вимагати від туристичної фірми відшкодування за неякісні слуги?
Добрий день!
6 міся назад мої батьки повністю оплатили туристичну поїздку до Туреччини на 14 днів у готель HV1. У підсумку за 3 години до виходу з дому їм привезли документи, в яких турагентство за власною ініціативою селить батьків на 9 днів в інший готель 5 зірок, а тільки потім мої батьки повинні будуть переїхати в готель, який вони забронювали (80 км) на решту 4 дні. Наскільки правомірні дії агентства і чи можна з них отримати повну компенсацію вартості туру, сплаченого завчасно?
Заздалегідь вдячна за відповідь.
Христина
Відповідь юриста:
Привіт, Христина. Виходячи зі сформованої практики, ваші батьки можуть вимагати відповідного зменшення ціни туристичної поїздки за той час, який вони провели в іншому готелі. При цьому розрахунок проводитиметься виходячи з різниці вартості проживання, або на підставі франкфурдскіх таблиць. Після повернення з поїздки вашим батькам необхідно направити письмову претензію на адресу турфірми. Якщо фірма відмовить у задоволенні пред'явлених вимог, можна звернутися до суду. Наші юристи допоможуть вам грамотно скласти процесуальні документи.
Додаткові матеріали:
Як добитися від туристичної фірми компенсації за погані умови відпочинку?Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?Хто повинен виплатити компенсацію по туристичному договором?На які компенсації може розраховувати клієнт туристичної фірми при помилці ...Яку суму повинні повернути при відмові від туристичної путівки?