Продавець стверджує, що поломка телефону- негарантійний випадок

Добридень!

Хочу розповісти ситуацію, з якої недавно довелося зіткнуться і попросити поради, як чинити далі.

28082011г. придбав в салоні "С " на день народження дочки, мобільний телефон Samsung Star S5230 за 4450 руб. Рівно через тиждень телефон перестав приймати зарядку. Я відповідно відвіз його назад в салон, де придбав. Продавець консультант переконався в правоті моїх слів, склав відповідний документ з позначками "Неможливо зарядити телефон від USB ", "Неможливо зарядити телефон від СЗУ ", і прийняв телефон для подальшої його отпракі в СЦ (Сервісний Центр), сказавши при цьому, що телефон буде готовий через два тижні і як тільки його привезуть, мені відразу зателефонують. Я дуже здивувався, коли рівно через два тижні (якщо порівнювати з ремонтами телефонів в салонах Е - 15 місяця), мені дійсно передзвонив продавець консультант з салону "С " і повідомив, що мій телефон прийшов з ремонту і я можу його забрати. Я прибув в салон, де продавець консультант, підключив на моїх очах телефон і показав, що зарядка на телефон надходить. На радощах я подякував продавця-консультанта, забрав телефон не прочитавши укладення СЦ і пішов. Буквально через кілька днів, ситуація з телефоном повторилася і відправився знову в салон вже з метою обміну телефону. У момент мого приходу, в салоні знаходилися ті ж продавці-консультанти, які робили мені продаж телефону і брали його для передачі в ремонт. Я сильно здивувався, коли продавець, ознайомившись з паперами з СЦ, які я навіть не розглядав після першого ремонту, повідомив мені про те, що мій телефон і не піддавався ремонту, через те, що я прочитав цитую дослівно з технічного висновку:
Висновок інженера по сервісному обслуговуванню ремонту:
проведена діагностика, оцінка ремонтопридатності обладнання. Устаткування має сліди експлуатації. В процесі тестування /огляду виявлено сліди механічного пошкодження. Механічні ушкодження є порушенням Умов гарантійного обслуговування і правил експлуатації. СЦ відмовляє в наданні послуг з гарантійного обслуговування. Технічний висновок видано МТ Сервіс (www.mtservice.ru), розташованого за адресою Харківський 2 за підписом Інженера по сервісному обслуговуванню (ремонту) Дмитра каев і Керівника Дмитра Широкова.
Я відповідно став возрожать і наводити аргументи:
1. При візуальному огляді телефону ніяких механічних пошкоджень мною не помічено, якщо в СЦ центрі вважають механічним пошкодженням використання телефону 7 днів після покупки, тоді нема чого взагалі його купувати, що б просто покласти на полицю і милуватися ним або відразу після покупки здавати в ремонт?
2. Якщо вони виявили механічні пошкодження всередині телефону, тоді до чого тут я, як покупець, який:
а) ні чого не розуміє в такій електроніці, а значить який сенс туди лізти.
б) де логіка в діях людини, коли дорогий апарат знаходиться на гарантійному терміні та коли він ламається, лізти туди самому. Чи не простіше здати його в ремонт?
Більш того можу сказати, що при продажу мені цього телефону, гарантійні талони були оформлені і на підпис мені ні хто їх не давав. А після першого ремонту в гарантійних талонах були проставлені печатки і найголовніше, що в графі "підпис покупця " стояв підпис - явно не моя.
Природно, мене дуже зачепило таке ставлення СЦ до клієнта і мало того, що при даній ситуації вони намагаються виставити винним покупця, відписуючись простою фразою "виявлені сліди механічного пошкодження ", а продавці салонів просто розводять руками, що ні чим допомогти не можуть. Підкажіть, що робити далі?
C повагою

Відповідь юриста:

Здрастуйте, у разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ви не згодні з результатами проведеної експертизи, то вам необхідно звертатися в незалежну експертну компанію. Якщо і після пред'явлення позитивних результатів експертизи продавець відмовиться обміняти телефон - звертайтеся до суду. У разі задоволення позовних вимог про розірвання договору купівлі-продажу телефону і стягнення сплаченої за товар суми, покупець має право вимагати стягнення понесених витрат на оплату послуг представника, експертизу і моральної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути кошти
  • Незгода покупця з результатами товарознавчої експертизи
  • Незадовільний висновок експерта про негарантійний поломки товару
  • Як повернути мобільний телефон продавця, якщо він вже був у гарантійному ре ...
  • Вимога продавця про відшкодування витрат на товарознавчої експертизи

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ