Вимога про обмін мікрохвильовій печі неналежної якості

13102011 в інтернет магазині я придбала мікрохвильову піч, яка тут же при включенні в мережу виявилася непрацездатною. За порадою цього магазину в цей же день я направила заяву з електронній пошті про цей факт і, як мене просили, відправила оригінали покупки по факсу. Співробітники відділу рекламації запевнили мене, що протягом 10 днів вони вирішать проблему і поміняють мені СВЧ. Сьогодні приїхали до мене двоє, один з яких був водій, а інший тримав папку для якихось записів. Вони (водій) впевнилися, що машина дійсно не працює і раптом збоку водій бачить "подряпину ", яка представляє просто стерте маленька плямка при фарбуванні. Вони стали дзвонити в свій відділ рекламації (потім з'ясувалося, що це якась Марина, що представилася мені потім як Марина Іванова, з якої я розмовляла сама неприпустимим тоном, повторюючи неодноразово, що я перебиваю її не давши мені сказати головне: при отриманні СВЧ "с " (модельMWS-тисячі сімсот двадцять вісім) я тільки візуально оглянула СВЧ і тільки сильною лупою я могла б помітити це плямочка. В результаті ці двоє поїхали, забравши привезену для обміну нову піч я залишилася зі зламаною СВЧ, вислухавши від Марини Іванової (я сумніваюся, що це її справжнє прізвище) її грубий голос і недозволене тон.
Мені 73 роки, я ветеран праці, така, здавалося недорога покупка (для мене все одно це гроші (1600 руб. + 300 руб. Доставка) доставило мені стільки неприємних моментів і втрату здоров'я (у мене сильно підвищився тиск) .Але це вже непотрібне відступ.
З повагою

Відповідь юриста:

Здрастуйте, у разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ж продавець відмовляється проводити експертизу товару, то вам необхідно звертатися до суду. Однак перш ніж звернутися з позовною заявою необхідно надати продавцю претензію, на яку останній повинен відповісти в 10-денний термін. у разі задоволення позовних вимог про розірвання договору купівлі печі і стягнення сплаченої за товар суми, покупець має право вимагати стягнення понесених витрат на оплату послуг представника і моральної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Незгода покупця з результатами товарознавчої експертизи
  • Незадовільний висновок експерта про негарантійний поломки товару
  • Недолік товару виник внаслідок неправильних дій покупця
  • Спори з продавцем про проведене гарантійному ремонті ноутбука
  • Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ