Спори з продавцем про проведене гарантійному ремонті ноутбука

Добрий день! Ми купили ноутбук Samsung R 425 через два місяці він зламався, при включенні видавав гучний звук (писк), перестала працювати клавіатура, ми звернулися в сервісний центр через тиждень нам його повернули, при подальшому користуванні стали помічати, що деякі програми не працюють, хоча судячи з характеристик зазначеним в гарантійному талоні, ці програми повинні були працювати, при тестуванні ноутбука з'ясувалося, що у нас під час ремонту поміняли відеокарту з характеристикою 512 Мб на 256 Мб, і чіпсет, а в акті виконаних робіт виданими сервісним центром значилося, що вони поміняли, тільки клавіатуру, причому проблеми з роботою після ремонту не наважилися, він як зависав так і зависає, клавіатура працює погано, не друкують букви, виходить, що замість очікуваного ремонту, нам просто змінили машину, і видали з набагато гіршими параметрами. Писали на офіційний сайт Samsung, отримали відповідь, що "зі слів " директора цього сервісного центру, нам крім клавіатури нічого не міняли, не можемо знайти винуватого. Хочемо повернути гроші за неякісний товар.Помогіте скласти претензію магазину і розібратися.
Заздалегідь величезне спасибі!

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно зі ст. 18 ЗоЗПП: "Відносно тexнічecкі cлoжнoгo тoвapa пoтpeбітeль в разі виявлення в ньому нeдocтaткoв вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати вoзвpaтa сплаченої за такий тoвap суми або пред'явити вимогу про його заміну на тoвap цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же тoвap іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого тoвapa. Після закінчення цього строку зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:

* виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa;
* порушення встановлених цим Законом строків усунення нeдocтaткoв тoвapa;
* неможливість використання тoвapa в тeчeніe кожного гoдa гapaнтійнoгo cpoкa в сукупності більш ніж тридцять днeй внаслідок неодноразового усунення його різних нeдocтaткoв. "

У разі наявності спору про нестачу товару продавець повинен за свій рахунок провести експертизу вироби. Якщо недолік товару виник в результаті ваших неправильних дій при експлуатації, продавець має право віднести витрати з виробництва товарознавчої експертизи на ваш рахунок. Якщо ж продавець відмовляється проводити експертизу товару, то вам необхідно звертатися до суду. Однак перш ви можете провести незалежну експертизу і пред'явити її результати продавцю. У разі задоволення позовних вимог про розірвання договору купівлі-продажу ноутбука і стягнення сплаченої за товар суми, покупець має право вимагати стягнення понесених витрат на оплату послуг представника, експертизи та моральної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Обмін або повернення технічно складного товару протягом гарантійного термін ...
  • Розірвати договір купівлі-продажу технічно складного товару
  • Відмова в здійсненні гарантійного ремонту цифрової камери
  • Правила повернення товару, що входить до переліку технічно складних товарів
  • Розірвання договору купівлі-продажу ноутбука і повернення грошових коштів

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ