Чи можна змінити вимогу покупця щодо несправного телефону
Добрий день. у мене питання щодо телефону. 16 вересня в "Е " я придбала телефон в кредит, в перебігу наступних трьох днів я виявила, що батарея телефону не тримає заряд (рівно 1 день). через три дні після покупки я звернулася з цією проблемою в магазин, прод.-консульнтант переконала мене що батарею треба "розгойдати " і запропонувала ще трохи почекати, я погодилася, і протягом тижня намагалася "розгойдати " батарею. але змін не відбулося. 22 вересня я звернулася в магазин з письмовою претензією про заміну або повернення телефону неналежної якості. мені сказали, що тільки за рішенням керівництва щодо даної претензії можливі подальші дії (розгляд протягом 10 днів). після закінчення цього стоку я знову звернулася в магазин. отримавши письмову відповідь з пропозицією здати телефон в Сервіс. 4 жовтня я здаю телефон в сервіс. при цьому мені видали квитанцію в якій було зазначено, що телефон відправляється на РЕМОНТ. на жаль, ця ошибка! була помічена мною тільки пізніше, і коли я звернулася з цього питання в магазин, мені дали відповідь - "що ви підписали квитанцію. значить після ремонту просто заберете телефон " мені хотілося б знати, чи маю я право в даній ситуації на обмін телефону або повернення грошових коштів?
Відповідь юриста:
Привіт, на жаль, немає. В даному випадку, ви підписали документ, в якому вибирають не обмін товару або повернення грошових коштів, а саме усунення недоліків. Зверніть увагу, що якщо недоліки не будуть усунені в 45-ти денний термін, то у вас з'явиться можливість пред'явити іншу вимогу, наприклад, розірвати договір купівлі-продажу і повернути кошти.
Додаткові матеріали:
Стягнення моральної шкоди у разі розірвання договору купівлі-продажуВимога саме розірвання договору купівлі-продажу, а не ремонтуЧи повинен продавець надати телефон на заміну ремонтованого?Продавець запевняє, що повернути або обміняти телефон можна тільки після 3 ...Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...