Стягнення моральної шкоди у разі розірвання договору купівлі-продажу
Доброго дня.
У перших числах вересня 2011р, мною був куплений в кредит (на пів року) мобільний телефон Samsung gt-s5830 вартістю 11990руб (з відсотками по кредиту 12600).
4 жовтня 2011р. я принесла телефон на експертизу з претензією. У претензії було прохання надати мені телефон аналогічної моделі на час експертизи. Продавець на ній підписався. У підсумку представлено з доставкою додому нічого не було. Так само по претензії вони повинні були поінформувати мене про час і місце проведення експертизи по ел. поштою. В результаті ніхто мене про це не поінформував. Причина полягала в періодичному саме відключення телефону (1р в 1-2 дня), в результаті, що б його включити, доводилося виймати батарею.
25 вересня 2011р по приходу в магазин мені повідомили, що в телефоні знайшли дефект, і він підлягає обміну. Оскільки сама модель мені подобається, я поміняла на таку ж. У продавця запитала, чи зможу ля я його принести назад, якщо протягом 14 днів з ним буде відбуватися та ж проблема що і з колишнім. Продавець мені відповіла, що ні, тому що це складно технічний товар (наскільки я зрозуміла що в разі чого потрібно буде знову нести його на експертизу і сидіти без трубки)
27 жовтня з новим телефоном почалося все те ж саме.
31 жовтня збираюся йти в магазин з проханням розірвання договору купівлі-продажу, але як мені здається, по-хорошому вони мені гроші не повернуть. Що мені робити?
Чи можу я подати в суд на магазин, якщо вони на протязі перших 14 днів не хочуть повертати гроші + отримати компенсацію за моральну шкоду?
Чи можу я подати в суд на саму компанію виробника по причині виробництва і випуску на ринок неякісної та дорогої продукції?
Відповідь продублювати мені на пошту
Заздалегідь дякую.
Відповідь юриста:
Добрий день. 1. Продавець повинен надати вам телефон на час проведення експертизи, проте не такою самою моделлю. Ви не можете пред'являти вимоги до підміни телефону. Головне - це можливість здійснювати дзвінки і відправляти повідомлення.
2. Якщо у нового телефону з'явилися ті ж проблеми, то ви маєте право розірвати договір купівлі-продажу і повернути собі кошти. Продавець зобов'язаний повернути вам гроші протягом десяти днів з моменту пред'явлення претензії.
3. Якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги, то ви можете стягнути в судовому порядку неустойку, передбачену ЗоЗПП за кожен день прострочення виконання ваших вимог. До того ж ви маєте право пред'явити вимогу про компенсацію моральної шкоди.
Додаткові матеріали:
Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути коштиЧи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Повернути кошти за договором купівлі-продажу телефону