Розірвання договору купівлі-продажу телефону, через введення в оману
я купила телефон МТС в салоні МТС, телефон коштував 2500 т.р., коли я купувала дану модель мене здивувала ціна і виникли сумніви в сучасності навігації, але я поцікавилася у продавця функціями даної моделі, прийшовши додому мені вистачило 15 хвилин, щоб зрозуміти, що дана модель мені не підходить і мене дезінформували про його властивості, на наступний день я пішла повертати телефон назад, однак мені відмовили посилаючись на те що це техніческісложенний товар і поверненням НЕ подлежіт.ми з мамою написали заяву з проханням повернути нам гроші за телефон, на то у нас три причини-телефон не підійшов за параметрами, продавець не дав повної і правдивої консультації і в коробці не було інструкції, відповідно у мене навіть не було можливості правильно скористатися аппаратом.20 жовтня минулого 10 днів з подачі заяви, жодної відповіді не послідувало, дзвонимо, вони починають перемикати на різні відділи і всюди говорять, що це не до нім.подскажіте, будь ласка, який термін розгляду заяви, і що робити далі, якщо термін закінчився! заранее спасибо!
Відповідь юриста:
Привіт терміну для розгляду претензії покупця немає, але існує термін для виконання окремих вимог. Так як товар дійсно технічно складний, то повернути його через - "не сподобався" ви не можете. Однак, якщо продавець ввів вас в оману про властивості товару, то дана обставина може бути причиною для розірвання договору. Швидше за все, продавець не піде вам на зустріч і питання доведеться вирішувати в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Відмова продавця розірвати договір купівлі-продажу і повернути коштиВідсутність в придбаному товарі заявлених продавцем функційІстотний недолік технічно складного товару: розірвання договору купівлі-про ...Як повернути несправний телефон в магазин, якщо продавець наполягає на нега ...Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...