Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, якщо ремонт не потрібний?
Добрий день!
5 жовтня я купила мобільний телефон через інтернет-магазин, його привезли додому включили (без установки сім-карти), він працював. Далі на слід. день я вставила в нього сім-карту однак телефон її не читав тобто не показував список контактів (всі номери були збережені на сім-карту).
7 жовтня я поїхала в офіс цього магазину і повідомила що телефон не справний.
Продавці в моїй присутності вставляли в телефон свої сім-карти і телефон їх також не читав.
Апарат був переданий Продавцю для проведення експертизи в офіційному сервісному центрі Самсунг, акт був складений в якому зафіксована моя скарга на несправність і письмове підтвердження Продавця про те що дана несправність підтверджується.
Сьогодні мені передзвонив Продавець і повідомив що апарат прибув з експертизи та що я можу його забрати, однак на запитання про результати експертизи мені повідомили - сервісний центр повернув апарат з відміткою у гарантійному талоні про зробленому ремонті, проте без вказівки результатів несправності і її усунення.
Як мені поступити в даній ситуації?
Чи можу я повернути гроші за телефон?
Катерина
Відповідь юриста:
Привіт, Катерина. Ви зможете повернути гроші за телефон якщо він зламається знову протягом гарантійного терміну. Вам необхідно було написати претензію, в якій викласти вимоги про повернення грошей або обмін телефону. А у вашій ситуації продавець сам вибрав більш зручний для нього дію - ремонт.
Додаткові матеріали:
Чи має продавець право провести замість експертизи товару його ремонт?Чи можна повернути телефон у п'ятнадцятиденний строк без проведення експер ...Що робити якщо продавець замість проведення експертизи відремонтував телефо ...Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...