Вимога про оплату зберігання майна, переданого в сервісний центр для ремонту
Доброго вам дня!
31го січня 2011 року звернувся в Авторизований Сервісний Центр М з питання платного ремонту встраівоемой кавомашини AEG PE8038-M. Мною було підписано угоду в тексті якого передбачена оплата послуг компанії ПІСЛЯ виконання ремонту. 1й пункт угоди свідчить про строкові ремонту, який не може перевищувати 90 днів. Пункт 3й говорить про те, що якщо АСЦ не виконує 1й пункт угоди, то обумовлюються нові терміни ремонту. Якщо клієнт не згоден продовжувати термін дії договору - товар повертається клієнтові і згідно п.7 цієї угоди "товар буде возвраещен з заявленими недоліками і його працездатність може не моответствовать спочатку заявленої несправності при здачі в ремонт!". А згідно п.10 цього УГОДИ "Претензії щодо повернення товару або компенсації його вартості не приймаються".
Через 2 місяці (!) "Діагностики несправності" був виявлений витік бойлера і як наслідок вихід з ладу сенсорної панелі управління. (Воістину ДИВОВИЖНО, але саме з цією несправністю я і звернувся в цей сервісний центр!) Після узгодження по телефону вартості ремонту мені було запропоновано сплатити 100% вартості запасних деталей кафемашіни (24500р). Нова машина коштує близько 50-60 тисяч рублів. Беручи до уваги фактичну "безстроковість" ремонту машини і відсутність пункту в підписаному УГОДУ про передоплату запасних частин, я звернувся до Юристу ТОВ "Тр" за роз'ясненням (). Юрист цієї компанії Ю Олеся Валеріївна ознайомившись з типової угоди, запевнила мене в неправомірності вимог АСЦ на предмет такого ось "безстрокового і безвідсоткового кредиту", Назвала інцидент непорозумінням. Через тиждень після розмови з Юристом, мені подзвонили з АСЦ і сказали про принципову неможливість виконати ремонт через неможливість замовлення запасних частин, тому що модель кавомашини на стільки застаріла, що завод виробник не випускає запасних частин до неї. (Дана кавоварка була придбана мною 4 роки тому і ПО ЦЕЙ ДЕНЬ вона продається в різних торгових організаціях, в тому числі в М. ". В отриманому на руки Акті технічного стану від 27го березня 2011 року було:« ВІДМОВА В РЕМОНТІ У ЗВ'ЯЗКУ З ВІДСУТНІСТЮ ЗЧ ). На моє запитання що в такому випадку мені робити - в АСЦ мені порекомендували звернутися в офіційне представництво AEG Elektrolux для визначення подальшого вирішення питання. Приїхавши для отримання невідремонтованою машини, мені її спробували віддати в комплектації БЕЗ держателя для кави і відсіку для води. в заявці на ремонт все це було перераховано в комплектності та навіть зроблені фотографії. Обіцяли все знайти і повернути у вихідній комплектації. Моє звернення до офіційного представництва AEG Elekrolux мало позитивну динаміку розвитку подій. Світлана до була щиро здивована нездатністю (небажанням) АСЦ замовити необхідні запасні частини . Сама вона в цьому не бачила ЖОДНИХ ПРОБЛЕМ! 28го лютого вона мені про це повідомила і, судячи з усього, як могла пояснила співробітникам АСЦ про їх помилку. Трохи пізніше 28го-29го квітня з мною зв'язався офіційний представник ТОВ «Т» і порадував тим, що непорозуміння буде залагоджено в найкоротші терміни (до місяця) і ціна ремонту для мене складе всього 15 тисяч рублів за фактом отримання справного відремонтованого апарату. Після закінчення цього місяця я зв'язався по мобільному телефону з цим самим представником і він дав мені зрозуміти, що ніякої відповідальності за свої слова він нести не збирається через власного звільнення з цієї славної організації. З місяць тому з поштової скриньки дістаю листа від ТОВ «Т» (поштовий штемпель 140711 !!!) Лист не містить ні підпису ні дати написання! Тільки печатка організації. У листі йдеться про неможливість виконання ремонту без вказівки причин, а так само посилання на пункти підписаного мною 31го січня угоди про право АСЦ нараховувати вартість послуг зі зберігання кавомашини відповідно до Прейскурантом. Про існування прейскурант дізнався вперше. Згідно п. 10 УГОДИ АСЦ має право навіть реалізувати або утилізувати товар, якщо вартість зберігання перевищить його залишкову вартість! Мабуть це мій випадок. В даний час в московському представництві AEG Elektrolux як і раніше не бачать жодних проблем із замовленням зап. Частин до моєї моделі кавомашини. Листування з офіційним представництвом AEG Elektrolux в особі Світлани К, разом з витягами з пояснення АСЦ краще вам прочитати в оригіналі. АСЦ двічі посилається на якийсь «закон». Дуже хочеться почути ваші пояснення з цього приводу. Може мова йде про закон, який АСЦ напише для мене «по ходу п'єси» ???? Для повноти картини готовий надати вам власне «УГОДА» мною підписана, в якому спочатку ущемляються мої права як споживача послуг, а так само акт технічного стану з відмовою в ремонті «в зв'язку з відсутністю ЗЧ» і останній лист без дати і підпису з загрозою нарахувати вартість послуг зі зберігання апарату відповідно до «прейскурантом».
Хочу зазначити, що мова йде про вбудованої техніки дуже недешевого європейського бренду. Відмовляючись від перспектив ремонту даної кавомашини, я фактично стикаюся з недоцільністю покупки техніки цієї торгової марки як такої, тому що досвід говорить про те, що відремонтувати (по гарантії або платно) її буде ПРОСТО НЕМОЖЛИВО. Це означає що потрібно буде робити вибір на користь ІНШОГО БРЕНДА З АБСОЛЮТНО інше Посадковий розмірів і габаритів ТЕХНІКИ, що неминуче спричинить глобальну переробку кухні як такої, а в свій час вона мені обійшлася в 27 тисяч доларів !!! Крім кавомашини в складі кухні чимало іншої дуже дорогої техніки AEG Elektrolux). Ось чому мені вкрай принципово не тільки захистити мої законні права, але і повернути кухні первісний вигляд оснащенням її кавоваркою марки AEG.
На яку адресу електронної пошти я можу відправити вам копії вищевикладених документів і листування з офіційним представництвом AEG Elektrolux?
Вибачте за емоційність мого до вас листа - просто накипіло.
Дуже розраховую на вашу юридичну підтримку.
Олександр
Відповідь юриста:
Здрастуйте, для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з підписаним вами договором, в якому повинні міститися відомості про зберігання майна після виконання ремонту або сповіщення про неможливість здійснення ремонту.
Додаткові матеріали:
Виплата неустойки за прострочення виконання вимог покупцяЯк довго продавець може ремонтувати посудомийну машину по гарантії?Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?Як домогтися від сервісного центру виконання роботи по зазначеної вартості, ...Знаходження сенсорного телефону в ремонті більше місяця: що робити?