Виплата неустойки за прострочення виконання вимог покупця

9042011 в торговій точці "Е був придбаний апарат HTC Desire S. Через кілька місяців він зламався і 9082011 був відданий в гарантійний ремонт в авторизований сервісний центр" П. В отриманому при здачі телефону тих аркуші були вказані терміни ремонту до 23092011 (45 днів з дня здачі апарату в ремонт). Протягом всього часу, що телефон знаходився в СЦ не було жодного дзвінка від представників "П На мої дзвінки по телефону, зазначеному в тех. Аркуші, там відповідали, що" телефон в ремонті, очікує запасних частин ". 4102011 коли моє терпіння закінчилося, я зажадала вирішити питання з телефоном, після чого мені запропонували під'їхати і забрати не виправлення телефон з висновком про неможливість його ремонту через відсутність запасних частин. після чого мені стали постійно надходити дзвінки від представників "П" з вимогою забрати апарат з СЦ.
Перш ніж їхати в СЦ, я звернулася в компанію НТС за консультацією, за телефоном гарячої лінії, де мені сказали ні в якому разі не забирати телефон, тому що ніяких проблем з поставками запчастин у них немає, а забрати документи і вислати їх у відсканованому вигляді в компанію НТС через форму зворотного зв'язку на їх сайті: що я і зробила. Мені пообіцяли вирішити моє питання протягом 3-5 робочих днів. питання не було вирішене, хоча я надала всю інформацію, яку він просили. 19102011 я обурилася скільки можна чекати, після чого мені відповіли: "Заберіть пристрій з СЦ і зверніться в місце покупки для повернення /обміну пристрою." На питання з яких причин мене змусили чекати стільки часу відповіді не послідувало.
20102011 забравши свій телефон я написала претензію генеральному директору "П" про порушення термінів ремонту телефону. Через кілька днів мені передзвонила дівчина, яка в украй хамському тоні повідомила, що "терміни ремонту були вказані в тех. Аркуші, а якщо я сама не зажадала повернути мені телефон 23 вересня, то це мої особисті проблеми, а обдзвонювати всіх своїх клієнтів у них нема можливості".
23102011 я прийшла в торгову точку "Е", в якій був придбаний телефон та попросила замінити зіпсований апарат на новий, де мені відмовили, пославшись на "непрацюючий сервер" і запропонували написати претензію, яку обіцяли розглянути протягом 10 днів і передзвонити мені, повідомивши про результат. У свою претензію я зажадала повернути мені гроші за телефон і виплатити мені компенсацію за завдану моральну шкоду в розмірі 30000руб. Від компанії "Е" ніякої інформації не надходило, поки 2112011 я сама не подзвонила в компанію "Е" і запитала, що з моєї претензією. Мені передзвонили з торгової точки і сказали, що гроші за телефон вони повернуть, я можу підійти в будь-який час, а щодо компенсації відповіді не буде, оскільки в своїй претензії я не вказала свою поштову адресу. Я обурилася даним фактом в результаті чого дівчина Олена, продавець торгової точки, записала мою адресу і пообіцяла, що відповідь на мою претензію буде надіслано поштою протягом 10 днів.

Всю свою переписку з СЦ "П" і техпідтримки компанії НТС можу надати в електронному вигляді.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, вам необхідно отримати грошові кошти за телефон. Після цього розраховуйте розмір неустойки відповідно до ст. 23 ЗоЗПП за прострочення виконання вашого вимоги про ремонт (1% за кожен день після закінчення 45 денного терміну і до отримання грошових коштів). Також в позовній заяві вимагайте відшкодування моральної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Невиконання продавцем вимог покупця при простроченні гарантійного ремонту
  • Що робити, якщо при ремонті телефону він був зіпсований, а в сервісі говоря ...
  • Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...
  • Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?
  • Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ