Як домогтися від сервісного центру виконання роботи по зазначеної вартості, а не вище?

Сервісний центр нахабним чином намагається нажитися.
Директору авторизованого компанією Panasonic СЦ Панасервіс
Г-ну Пакліна А.А.
Від споживача і клієнта Габісова Д.В. Тел. 8909699 0566
Претензія
Г-н Олексій Олександрович, ось уже четвертий місяць я і вся моя сім'я дуже сильно обмежені у зв'язку з світом, тому не маємо можливості використовувати свій телевізор Panasonic TX-PR50VT20 серійний № FA 0450075 зданий за договором № 311556 від 29.10.2009г. для проведення платного ремонту в авторизований компанією Panasonic сервіс, яким Ви керуєте. Вищевказаний договір був укладений мною виходячи з спочатку оголошеної співробітниками Вашої компанії вартості деталі (матриці) підлягає заміні, не більше ніж в 54000 рублів. Через два дні, після укладення договору ціна на цю ж матрицю була оголошена вашими ж співробітниками вже 75000 рублів! Я попросив з'єднати мене по телефону особисто з Вами як з керівником і Ви запитавши модель TV, підтвердили вартість матриці для мого телевізора в 75000 рублів, сказавши мені, що в даний момент ви через інтернет прочитуєте інформацію з централізованого складу запчастин компанії Panasonic і особисто пообіцяли мені підтвердити вартість цієї деталі і кінцеву вартість ремонту в письмовому вигляді, але документ цей так і не представили. Я був змушений звернутися в представництво компанії Panasonic і приблизно 20.11.2010г., Після мого звернення в представництво Panasonic зі скаргою, був дзвінок від якогось менеджера Олексія, який оголосив вартість цієї матриці, вже в 63720 рублів, пояснивши, що коштує вона 54000 рублів, але підсумовуючи 18% ПДВ виходить сума в 63720 рублів, письмово цього так і не підтвердивши. 26.11.2010г. я звернувся в Роспотребнадзор і мене запевнили, що я вправі вимагати письмового підтвердження вартості цієї матриці і остаточної вартості ремонту. Так і не дочекавшись письмового підтвердження вартості деталі необхідної для ремонту, 02.02.2011г. я знову звернувся до Вас і дізнався, що виявляється, що підтверджує вартість документ, тепер я можу забрати в приймальному пункті на Луб'янській проїзді. На наступний же день 03.02.2011г. з рук співробітниці Вашої компанії я все ж отримав акт технічного огляду цього телевізора, датований 09.11.2010г. із зазначенням маркування необхідної для ремонту деталі і її вартості в 44000 рублів. І все б добре, але за час перебування у Вашому сервісному центрі, наш телевізор піддавався механічному впливу, сліди якого відображаються у вигляді великої вм'ятини на задній частині корпусу з правого боку, що засвідчено в акті технічного огляду від 03.02.2011г. складеного співробітниками Вашого сервісу.
Прошу замінити пошкоджені з вини вашої компанії деталі. Встановити матрицю за 44000 рублів як зазначено у виданому вашою компанією акті, датованим 09.11.2010г. Ціну роботи не стягувати в якості компенсації моральної шкоди. Прошу Вас протягом трьох робочих днів дати письмове підтвердження терміну, коли я можу забрати якісно відремонтований телевізор, заплативши за матрицю споконвічно необхідну для ремонту згідно акту від 09.11.2010г., Суму вказану в цьому ж акті - 44000 рублів. В іншому випадку я буду змушений звертатися до суду, прокуратури, компанію Panasonic, засоби масової інформації та інші органи здатні захистити мої права, честь і гідність, і захистити інших споживачів техніки Panasonic від свавілля бізнесу Вашої компанії.
15.02.2011г.

Дмитро

Відповідь юриста:

Привіт, Дмитро. На жаль, дане питання може бути вирішене тільки в судовому порядку, для чого вам необхідно направити відповідну позовну заяву. Ви маєте право вимагати у позові відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної вам співробітниками даного сервісного центру. Якщо у вас залишилися питання. ви можете записатися на консультацію до наших юристів.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблен ...
  • Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?
  • Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...
  • Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ