Чи можливо повернути кошти за перегрівається ноутбук

Здрастуйте, шановні юристи. Проблема у мене полягає в наступному. на початку липні 2011 придбав ноутбук. Протестувати його на потужних додатках не вдалося через їхню відсутність, спочатку все влаштовувало. Після закінчення місяця придбав комп'ютерну гру. Встановивши і запустивши її помітив, що ноутбук дуже сильно гріється, через кожні 5-7 хвилин гри, ноутбук вимикається від перегріву. Почитавши форуми, вирішив купити охолоджуючу підставку. Встановивши ноутбук на неї і запустивши гру сталося те ж саме: ноутбук виключився через 5 хвилин від перегріву (нагрівався так, що доторкнутися практично неможливо було). Включити його вдалося через хвилин 10-15. Здав підставку в СЦ магазину, де її перевірили і дали висновок, що вона справна. Тим часом, періодично, нехай і не дуже часто (рази 3 за термін використання) виникала інша проблема: при роботі в інтернеті ноутбук "конкретно" зависав, починав видавати тріск і доводилося його повністю вимикати і заново запускати. Через 15 місяця я написав заяву про відмову від товару і повернення коштів, вказавши всі що перерахував вище. Магазин природно не прийняв у мене заяву, і взяв ноутбук на діагностику і ремонт, вказавши, що скаржуся на перегрів. Через деякий час вони подзвонили і запитали, чи можна встановити операційну систему заново, тому що на новій їм простіше буде протестувати на неполадки. Я погодився Десь через 10-14 днів з магазину подзвонили і сказали, що недоліків і поломок виявлено не було, ПЕРЕГРІВУ ТЕЖ НЕ ВИЯВИЛИ (причому це виглядало так, как-будто я їх обдурив). Приїхав і забрав ноутбук. Встановив знову ту ж саму гру, перегрів скоротився в рази два. Але все ж щось трохи насторожувало, ноутбук залишався гарячим. Гра більше не "вилітала", ноутбук не вимикався мимовільно. Так тривало до вересня. В кінці вересня, в ноутбуці щось почало "клацати", я подумав, що провід потрапив в куллер і відніс в спеціалізований СЦ (ні до магазині). На третій день, подзвонили і сказали, що вийшла з ладу "система охолодження". Розпитавши докладніше, прозвучала фраза, що швидше за все це заводський брак, а також сказали, що виявлений був перегрів. Прочекав 35 днів, повернули мені ноутбук (27 жовтня, чи то пак сьогодні). Намагався протягом ремонту отримати заміну у вигляді іншого ноутбука, тому що дуже був необхідний для навчання але СЦ відмовив, але не в цьому суть навіть. Забрав ноутбук, тріск усунули, але гріється як і раніше пристойно. Ось тепер думаю, часу пройшло 4 місяці (ну якщо з вирахуванням гарантійних ремонтів 3), у ноутбука гарантія 1 рік, як повернути його назад в магазин і отримати гроші. Все ніяк не дає спокою думка, про те, що магазин повернув мені ноутбук а тому основанПодскажіте як бути в даній ситуації. Заздалегідь вдячний.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно ч.1 ст.18 ЗоЗПП "після закінчення 15 днів з дня передачі товару споживачеві вимоги про повернення заміну товару підлягають в задоволенню в одному з наступних випадків:

1) виявлення істотного недоліку товару (тобто непереборний недолік або недолік, який не може бути усунутий без невідповідних витрат або витрат часу, або виявляється неодноразово, або проявляється знову після його усунення, або інші подібні недоліки)
2) порушення встановлених цим Законом строків усунення недоліків товару;
3) неможливість використання товару протягом кожного року гарантійного терміну в сукупності більш ніж 30 днів внаслідок неодноразового усунення його різних недоліків "

Таким чином, вам потрібен ремонт при виявленні недоліків в ноутбуці. Якщо недолік суттєвий - то ви зможете обміняти товар або повернути кошти.

 

Додаткові матеріали:

  • Як здійснити гарантійний ремонт ноутбука без чека і документів?
  • Ноутбук ламається вдруге з моменту його придбання: що робити?
  • Чи можна повернути ноутбук, якщо він вийшов з ладу другий раз за додаткової ...
  • Коли можна повернути технічно складний товар продавцеві?
  • Чи можна повернути ноутбук, якщо перестала працювати справно операційна сис ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ