Коли можна повернути технічно складний товар продавцеві?

6.08.2009 року я придбав ноутбук вартістю 25240 руб. Виявилася несправність - мерехтіння екрану (час від часу з'являються червоні плями і смуги, зображення починає скакати), я віддав товар по гарантії, мені його зробили і віддали. На наступний день несправність знову проявилася. У підсумку на третій раз поломки я зажадав, щоб товар замінили на аналогічний (написав заяву і претензію від руки), так як в сервісному центрі 2 рази усували поломку, і кожен раз з'являлися мерехтіння. Мені було відмовлено в заміні товару і було дано висновок у тому, що " несправність не є істотним недоліком вироби " (Цитата з висновку сервісного центру). Після того, як в черговий раз відремонтували ноутбук, несправність знову проявилася на наступний день. Я знову написав претензію про повернення повної вартості товару і знову отримав відмову (ПБОЮЛ знову послалися на попереднє висновок сервісного центру: " несправність не є істотним недоліком вироби "). Як мені поступити в даній ситуації? Я б хотів розірвати договір купівлі-продажу з даними магазином і отримати повну суму вартості товару (25240.00 руб) і компнсацію моральної шкоди, це можливо? Як правильно скласти позов?

Євген

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Євген. Згідно зі ст. 18 ЗоЗПП: "У відношенні тexнічecкі cлoжнoгo тoвapa пoтpeбітeль у разі виявлення в ньому нeдocтaткoв вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати вoзвpaтa сплаченої за такий тoвap суми або пред'явити вимогу про його заміну на тoвap цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же тoвap іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого тoвapa. Після закінчення цього терміну зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:

* виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa;
* порушення встановлених цим Законом строків усунення нeдocтaткoв тoвapa;
* неможливість використання тoвapa в тeчeніe кожного гoдa гapaнтійнoгo cpoкa в сукупності більш ніж тридцять днeй внаслідок неодноразового усунення його різних нeдocтaткoв. "
Таким чином якщо ноутбук знаходився в ремонті в сукупності більш ніж 30 днів, то ви маєте право вимагати повернення грошових коштів. Також ви можете звернутися до незалежних експертів і провести експертизу, потім з висновком про те, що недолік є істотним, ви можете знову звернутися до продавця з претензією повернути гроші з причини виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa. При відмові задовольнити ваші вимоги - звертайтеся до суду. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути пральну машину після першої поломки?
  • Чи можна повернути автомобіль продавцеві і зажадати повернення грошових кош ...
  • Коли можна повернути автомобіль продавцеві і зажадати гроші?
  • Можливість повернення автомобіля при ремонті більше 45 днів і істотному нед ...
  • Вимога про обмін або повернення коштів за автомобіль неналежної якості

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ