Чи можна повернути ноутбук, якщо він вийшов з ладу другий раз за додаткової гарантії?
30.01.2009 купила в М ноутбук, знижений у ціні з вітрини. придбала сертифікат додаткової гарантії на 2 роки. гарантія від виробника всього 1 рік. в первийгод використання виробляли гарантійний ремонт. у другий рік використання здала в гарантійний ремонт за сертифікатом. магазин переправив ноутбук в авторизований сервіс (Тошиба). відповідь сервісу - акт відмови в ремонті, неможливо провести ремонт в вказані терміни. магазин запропонував замінити товар на будь-який інший. термін дії сертифіката ще не ісетк (спливе в кінці цього тижня). чи можу я, спираючись на ст. 18 зажадати, щоб мені повернули повну вартість даного ноутбука? в клієнтському відділі мені сказали, що раз заводська гарантія закінчилася. то повернення товару неможливий, тільки обмін. чи правомірно це?
Аліна Сисоєва
Відповідь юриста:
Привіт Аліна. Згідно ЗоЗПП, продавець вправі прийняти зобов'язання щодо недоліків товару, виявлених після закінчення гарантійного терміну, встановленого виробником (додаткове зобов'язання). Зміст додаткового зобов'язання продавця, термін дії такого зобов'язання та порядок здійснення споживачем прав за таким зобов'язанням визначаються договором між споживачем і продавцем. Таким чином, для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором про додаткової гарантії.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути зламався телефон, що знаходиться на додатковій гарантії?Як обчислюється гарантійний термін, якщо автомобіль був у ремонті?Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?Чи існує строк направлення заяви про повернення коштів за додаткову гаранті ...Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр