Ноутбук ламається вдруге з моменту його придбання: що робити?
Добрий день!
Близько 6 місяців тому, придбав ноутбук ASUS в компанії НОТІК (ТОВ Кубера). У течії 14 днів визнали ноутбук несправним і поміняли на новий. Ок. Далі після 2 місяців "незавантаженої" роботи, на ноутбуці перестає показувати екран. Відвіз в АСЦ ASUS, після 2 тижневої перевірки мені повертають ноутбук з причиною поломки у вигляді наявність нібито вірусу (просто перевстановити операційну систему Windows). Привіз додому і виявив, що на ноутбуці по колишньому не працює екран. Але, коли забирали, екран включився (Він переодически то включається, то немає). Тепе
Олександр
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Александр. Якщо ви придбали технічно складний товар, то повернути його або обміняти ви маєте можливість при виявленні недоліків протягом 15 днів (ст. 18 п. 1 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо недоліки товару були виявлені після закінчення зазначеного вище терміну, то повернути або обміняти товар ви можете тільки якщо якщо недолік технічно неможливо усунути або він знову проявляється після ремонту, або якщо протягом року річ знаходилася в гарантійному ремонті понад 30 днів, при цьому не суттєво , скільки разів її за цей час ремонтували 3 рази або 10 або якщо річ знаходиться в ремонті більше 45 днів поспіль. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) телефону, то замінити його повинні протягом 20 днів. Таким чином, ви вправі вимагати обміну ноутбука або повернення грошей якщо ноутбук буде знаходиться в ремонті ще 16 днів (14 він вже був).
Додаткові матеріали:
Як повернути несправний телефон в магазин, якщо продавець наполягає на нега ...Продавець вбудованої кухні відмовляється повернути гроші за неякісну пральн ...Як довго може проходити експертиза телефону неналежної якості?Що необхідно зробити при виявленні недоліків у придбаному холодильнику?Чи можна повернути в автосалон автомобіль якщо в ньому були виявлені недолі ...