Відсутність продавця на робочому місці більше десяти хвилин

Як я повинна оплачувати товар, якщо:
1. на ціннику в торговому залі гастроному за 100г ковбаси сирокопченої "Столична" стоїть ціна 98 рублів 14 коп, а продавець мені пробиває по ціні 101 рубль 40 коп і пояснює це тим, що у неї "в компьтере так забито" і далі ні вона , ні адміністратор (звуть по - моєму Оксана) нічого не пояснюють;
2. Хто повинен відповідати за продані мені бублика з чорною пліснявою, не придатні до вживання? Я звернулася все до того ж адміністратору і вона мені сказала, що вони в залі, оскільки термін реалізації товару не закінчився, хоча, коли я відкрила їй пакет з бубликами звідти йшов нестерпний запах. Після моїх довгих збурень вона, що я зараз з цими бубликами поїду в Росспоживнагляд, правда, повернули мені вартість товару.
3. Скільки часу покупець повинен чекати продавця, щоб його обслужили. Я є постійним клієнтом цього "шановного" магазину і у мене є карта привілейованого покупця. Н насправді в ковбасному відділі чекаю продавця від 10 до 15 хвилин, в овочевому відділі стільки ж. Якщо в ковбасний відділ через 15 хвилин, після довгих збурень присутніх покупців ще можна піти з покупкою, то з овочевого відділу йдеш, як правило без покупки, не докликатись продавця. Куди можна звернутися, щоб припинити це неподобство, яке твориться там вже протягом 4 місяців?

Відповідь юриста:

Добрий день. 1. Ви маєте право вимагати продажу вам товару за ціною, вказаною на ціннику. П. 1 ст. 10 закону «Про захист прав споживачів» говорить: «виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний своєчасно надати споживачеві необхідну і достовірну інформацію про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх правильного вибору». У 2 пункті цієї ж статті зазначено, що ціна товару в рублях є невід'ємною частиною цієї інформації.
- В Цивільному кодексі РФ є таке поняття як оферта, тобто задокументований пропозицію. У магазинах цінник є саме публічною офертою, і продавець зобов'язаний продати вам товар саме за тією ціною, яка в цій оферті вказана.

2. В даному випадку, вам необхідно звернутися в Росспоживнагляд, а не тільки погрожувати це зробити. Направте заяву і вимагайте перевірки діяльності магазину.

3. Напишіть скаргу до Книги відгуків і пропозицій про відсутність продавця на робочому місці, потім ще одну і ще Якщо через два тижні ви не отримаєте відповіді (у спеціальній граве Книги) або відповідь вас не задовольнить, то ви маєте право подати письмову скаргу в Росспоживнагляд. За результатами проведеної перевірки Росспоживнаглядом, у вас з'явиться можливість вимагати відшкодування моральної та матеріальної шкоди.

 

Додаткові матеріали:

  • Відмова продавця повернути кошти і розірвати договір купівлі-продажу
  • Чи можна вимагати заміни товару на час проведення експертизи?
  • Продавець вводить покупця в оману щодо вартості товару: що робити?
  • Як боротися з хамським поводженням продавця і відмовою надати Книгу скарг і ...
  • Претензія на повернення

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ