Відмова продавця повернути кошти і розірвати договір купівлі-продажу

Я, Мілютіна Ольга Олександрівна 26 листопада зробила покупку в ВАТ «С. Не виходячи з магазину перевірила чек на продаж і одна покупка за ціною мене не влаштувала, я зайшла в торговий зал щоб звіритися з ціною на дану продукцію (іграшка «Морозко»), але на жаль цінник я так і не знайшла. Я повернулася на касу і Попрас щоб мені зробили повернення грошей, на що касир Б мені відмовила, і порадила викликати адміністрацію. Я так і вчинила, але коли адміністрація підійшла, по-перше я Попрас її представитися так як у неї не було бейджика, мені відповіли що мені не навіщо цього знати, по-друге я запитала чому на цей вид товару немає цінника, адміністатор пройшла разом зі мною в зал і також його не знайшовши мені відповіла, що вона не тільки адміністратор, а й ставршій продавець і розвішувати ценік вона не обязана.Я їй сказала що якщо вона адміністратор то вона повинна стежити за цим, але на це мені відповіли що вона не встигає все делать.После довгих переговорів я, Ольга Попрас що б мені зробили повернення грошових коштів в розмірі вартості цієї іграшки, а саме 1009 (одну тисячу дев'ять) рублів, на що мені відповіли що наш магазин грошові кошти за непродовольчий товар не повертає і так як в супермаркеті коштують камери це було зафіксіровано.Тогда я Попрас мені продоставіть «закон про захист прав споживача» і його на жаль так само не знайшлося в магазині. Коли я Попрас що б мені написали в письмовій формі відмова, більше до мене ніхто не вийшов.
Прошу ВАТ «С повернути мені грошові кошти в розмірі 1009 (однієї тисячі дев'ять) гривень за повернення покупки.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар у продавця, у якого цей товар був придбаний, якщо вказаний товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації.

Споживач має право на обмін непродовольчого товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня його купівлі.

Обмін непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший підтверджує оплату зазначеного товару документ. Відсутність у споживача товарного чека або касового чека або іншого підтверджує оплату товару документа не позбавляє його можливості посилатися на показання свідків.

У разі, якщо аналогічний товар відсутній у продажу на день звернення споживача до продавця, споживач має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми. Вимога споживача про повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми підлягає задоволенню протягом трьох днів з дня повернення зазначеного товару.

Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти і розірвати договір купівлі-продажу. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути надлишок плитки в магазин.
  • Чи можна повернути пилосос назад, якщо придбав його у розповсюджувача?
  • Чи можна повернути пилосос назад, якщо придбав його у розповсюджувача і роз ...
  • Чи можна повернути ігрову приставку в магазин, якщо вона вже була у викорис ...
  • Чи можна повернути пилосос назад, якщо придбав його у розповсюджувача?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ