Чи можна вимагати заміни товару на час проведення експертизи?
питання пов'язане з "законом про захист прав споживача». У ньому обумовлено, що: при заміні товару або його ремонті, продавець (та ін) зобов'язаний на вимогу споживача надати підмінний товар на час ремонту або процесу заміни. Питання: а чи поширюється ця вимога на "експертизу" (законне право продавця відповідно до статті 18), яка не передбачатиме після себе ремонту товару або обмін на інший товар, а передбачає повернення грошей споживачу. Конкретна ситуація - я свій ноутбук здав на експертизу продавцю після закінченні 7 днів з дня його покупки з причини раптово зламався в ньому кулера, що є недоліком товару, мені було сказано що експертиза може затягнутися на 20 днів, на що я попросив надати мені підміну на час експертиза, мені було відмовлено, чи правомірні дії продавця?
Заранее спасибо.
Сергій
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. 1. Експертиза товару проводиться у строки, встановлені статтями 2021 і 22 ЗоЗПП для задоволення відповідних вимог споживача, таким чином, якщо ви бажаєте повернути товар, то експертиза має бути проведена протягом (ст. 22) 10 днів з моменту пред'явлення вимоги. Строк, встановлений продавцем, в даному випадку незаконний. 2. На жаль, на час експертизи заміна товару ФЗ «Про захист прав споживачів» не передбачена.
Додаткові матеріали:
Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?Що робити якщо продавець відмовився проводити експертизу товару?Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...Чи можна вимагати від продавця надання магнітоли на час проведення експерти ...