Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?
Здрастуйте! 9.02.2010г придбали мобільний телефон! В грудні апарат зламався (вимикався, зависав і т.д.), по гарантії здали його в ремонт.Проработав після ремонту 2 тижні, знову вийшов з ладу, ремонт 2-3 тижні користування після чого знову поломка . Так 3 раза.Гарантію нам продовжується на кількість днів поки апарат знаходився на ремонті! При цьому дізналися таку подробицю: якщо б придбали при покупці телефону гарантію магазину за 500 рублів, то нам би апарат замінили після двох ремонтів на новий або повернули деньгі.После 4 й поломки ледве-ледве добилися, щоб його взяли на експертізу.Експертіза показала, що телефон справний. а ще поки проводили експертизу, закінчилася гарантія! Чи законні дії продавця в даному випадку! Спасибі!
Валента
Відповідь юриста:
Привіт, Валентина. Вам необхідно було відразу направити претензію на адресу продавця про повернення грошей, обмін або ремонті телефону. А у вашому випадку продавець вибрав найбільш підходящий варіант сам - відправив вас у сервісний центр. Тепер вам необхідно чекати закінчення ремонту телефону, який не може перевищувати 45 днів.
Додаткові матеріали:
Чи правомірна відмова продавця повернути гроші за товар через 10 днів?Що робити якщо продавець вимагає провести повторну експертизу?Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...Повернення коштів за ремонт залитого водою телефонуТермін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...