Що робити, якщо при ремонті телефону він був зіпсований, а в сервісі говорять, що апарат був зданий в такому стані?
На початку червня я здала свій мобільний телефон у ремонт, Причина звернення: він включався, але не завантажувалося програмне забезпечення. У мене його прийняли, через тиждень подзвонив інженер з ремонту, позначив несправність і ціну на ремонт, я погодилася з ціною. Протягом двох місяців я періодично дзвонила й цікавилася, в якому стані мій телефон, мені було отвечено, що немає деталі і треба почекати 45 днів. Через 60 днів я подзвонила, поцікавилася, що з телефоном, мені було отвечено, що немає сенсу чекати, Я під'їхав!
а в офіс до приймальнику, мені був виданий телефон, який вже не включався, Я не стала його забирати, попросила дати мені акт про те, що було зроблено. Зараз мені повідомляють, що акту немає, а інженер каже, що я нібито ще кудись його здавала в ремонт і що плата "переорана".
Забирати телефон я не стала, ще раз попросила дати мені акт ремонту. Що можна зробити в такій ситуації? Як довести, що я не здавала телефон ні в якій іншій ремонт.
Іванова Інна Вікторівна
Відповідь юриста:
Привіт, Інна Вікторівна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного сервісного центру. У претензії необхідно описати всі недоліки проведеного ремонту і викласти вимоги: повернути сплачені гроші і відремонтувати безкоштовно або надати новий телефон. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також сервіс може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо придбаний мобільний телефон перестав працювати, а в сервісі ...Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Що робити якщо в ремонті пошкодили товар і тепер зламана інша функція?