Обмін або повернення грошових коштів за диван неналежної якості

При оплаті шкіряного дивана на замовлення отримала неповну і недостовірну усну інформацію про конструктивні особливості виробу. Паспорт на виріб в перший раз побачила в момент поставки за адресою. В результаті його можна переміщати тільки піднімаючи (вантажник на моє прохання зрушив його і швидше за все подряпав підлогу), потім повідомив, що треба тільки піднімати. Подушки важкі, блискавки на них пришиті по-різному: одна собачкою вниз, інша вгору, що вкрай не зручно для розстібання і тим більше застібання. Диван з задньої верхньої частини спинки бракує 10 см до стіни (зовнішній вигляд і незручності). Механізм (викочування, триступеневий) для трансформації дивана в ліжко на подіумі демонструвався з електричним приводом, менеджер запевняв, що з ручним способом без зусиль також легко трансформується диван. Однак на ділі зусиль треба докласти чималих. Написала претензію про те що диван неналежної якості з істотними недоліками з вимогою повернути гроші. Через 2 дні по телефону повідомили, що прийдуть майстри. Запитала з якою метою, якими документами? Відповіли: для огляду дивана. Письмово відповіді не ніякого не дали. Подальші дії??? Заздалегідь вдячна за допомогу.

Відповідь юриста:

Добрий день. 1. Оцінити тяжкість подушок, зручність механізму трансформації ви повинні були при покупці дивана.
2. Те, що диван необхідно переносити на руках - не є недоліком.
3. Єдиний недолік - це блискавки на подушках, вшиті в різному напрямку, якщо тільки це не деталь дизайну.
Якщо ви вважаєте, що придбані меблі з недоліками - Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти товар на інший, якщо не бажаєте усунення недоліків. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - ви можете звернутися в суд. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права.

 

Додаткові матеріали:

  • Пред'явлення вимог покупця товару неналежної якості
  • Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?
  • Як обміняти диван неналежної якості придбаний в магазині?
  • Чи можна повернути продавцеві незручний диван з деформованими подушками?
  • Чи можна отримати назад гроші за неякісний диван?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ