Чи можна повернути продавцеві незручний диван з деформованими подушками?
Добрий день, питання на тему покупки меблів: рік тому мною був придбавши диван престижної марки, протягом місяця експлуатації дивана відбулася деформація подушок (нижній складової дивана), до того ж дизайн абсолютно не задовольнив (сидіти на дивані незручно, тому що доводиться на ньому лежати, а не сидіти). Скажіть, чи можу я здати диван назад, приймаючи до уваги, що його фірма пообіцяла відремонтувати (замінивши подушки на нові), при цьому прийняти диван назад вони відмовилися. Заздалегідь дякую,
З повагою, Євгенія
Євгенія
Відповідь юриста:
Привіт, Євгенія. Ваше невдоволення дизайном не є причиною для повернення дивана. Якщо придбаний диван виявився бракованим (наприклад, пошкоджені корпус товару або обшивка), ви маєте право повернути меблі і зажадати повернення грошей, замінити його на аналогічний або зовсім інший, але з доплатою. До того ж, покупець може вимагати у продавця розмірного зменшення вартості придбаного товару, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на усунення таких недоліків третіми особами.
Додаткові матеріали:
Як повернути продавцеві неякісні меблі, якщо останній відмовляється поверну ...Чи можна повернути диван в магазин якщо останній не підійшов по габаритах?Як пред'явити продавцю вимоги про невідповідність меблів замовленої?Чи можна отримати назад гроші за неякісний диван?Пошкодження меблів при її доставки і збірці: що робити далі?