Як обміняти диван неналежної якості придбаний в магазині?

Договір 324/2 Диван який нам привезли, не відповідає дивану Норд 2. (Не відповідає навіть стандарту дивана Норд 2) 1) дуже тонкий паролон (коли сідаєш відчуваєш фанеру.) 2) Бічні спинки всі шатаются.3) Болти не відповідають дивану. (не ті болти поклали) про це сказали самі мастера.болти прикрутили нашої дрелью.4) Коли піднімаєш ящик для білизни він сильно треться об подлокотнік.5) Підлокітник "ходить ходором" 6) Цей диван який нам привезли відповідає дивану МЕРКУРІЙ 4угловой диван- ліжко. Ми вимагаємо повернення грошей або нашого дивана Норд 2.

Михайло.

Відповідь юриста:

Привіт, Михайло. Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості або обміняти товар). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?
  • Як повернути ноутбук неналежної якості в магазин, якщо продавці не згодні з ...
  • Що робити, якщо замість замовленого товару прислали аналогічний?
  • Чи має покупець право на неустойку у зв'язку з простроченням виконання зам ...
  • Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ