Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?
Купила диван, через місяць сломался.По гарантії сделалі.Спустя два тижні диван знову сломался.Обратілась з проханням обміняти! На що мені відповіли - обмін на протязі місяця! Минуло вже більше 1 місяця, а диван так і не обміняли, говорять що ми розуміємо ваші незручності, але потрібної частини обміну у нас поки немає! Диван ж стоїть в кімнаті наполовину розібраний, з проваленої задньою частиною! вид моторошний і спати нам не на чому! Хотілося б повернути диван в магазин і повернути за нього гроші-40.000рублей (вартість дивана) Чи можливо це? термін гарантії 15 року.
Людмила
Відповідь юриста:
Привіт, Людмила. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, обміняти диван). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе. У статті 20 закону "Про захист прав споживачів" сказано, про те, що якщо в квитанції не був зазначений строк усунення недоліків товару, то він не може перевищувати 45 днів. Якщо ж і в цей термін ваша меблі не буде у відповідному вимогам стані - ви вправі вимагати гроші назад, а також можете скористатися правом на неустойку.
Додаткові матеріали:
Як обміняти диван неналежної якості придбаний в магазині?Фірма не бажає усувати власні недоліки при вимірі вікон: що робити?Чи можна повернути в магазин автомобільні диски якщо вони виготовлені не у ...Чи має покупець право на неустойку у зв'язку з простроченням виконання зам ...Чи можна повернути продавцеві незручний диван з деформованими подушками?