Розірвання договору купівлі-продажу технічно складного оваріо

01112011 придбали планшетник Samsung Galaxy Tab 16 P1000 (IMEI: 357453/04/426251/7 S /N: RDBB927779L) по чеку № 00002 (ІПН 007707725540; ЧПМ 19312841) на суму 13499 руб., Плюс вартість доставки 300 руб ., всього на суму 13799 руб.
В цей же день під час перевірки функціональних можливостей планшетника виявилося, що відсутня введення даних російською мовою (клавіатура не перемикається на російську мову), відповідно не працюють редактори, СМС і т.д. Інструкція або керівництво користувача російською мовою також були відсутні. Переліку комплектації теж не було.
Созвонившись на наступний ранок (02112011 р) по телефону продавця (499) 713-74-32 вказаною в Гарантійному талоні № WIC-2011-81 (Продавець Магазин «Д» ТОВ «О» нам сказали, щоб під'їхали за фактичним адресою місцезнаходження фірми для консультації, припустивши, що ми просто не вміємо працювати і, відповідно, перемикати клавіатуру з однієї мови на іншу.
Приїхавши в цей же день на р (фактична адреса) і зателефонувавши з продавцем (номер офісу або номер місця нам не вказали) з'ясувалося, що треба почекати годинки півтори, так як його на місці немає і запропонували під час очікування в будь-який наметі проконсультуватися з приводу перекладу клавіатури. Звернувшись до фахівців, нам пояснили після перевірки функціонування планшетника, що є проблема і на російську мову переключити не вдалося.
Після нагадування по телефону про своє очікуванні представник продавця (той же хто і доставляв нам на будинок товар) підійшов до призначеного місця і, не представившись почав перевіряти планшетник на заявлену проблему. Коли він після довгих маніпуляцій не зміг домогтися, щоб на клавіатурі з'явився російську мову, він запропонував мені за допомогою свого ноутбука встановити російську мову. Для запобігання проблем в подальшому при експлуатації планшетника, я відмовилася від несанкціонованого встановлення неліцензійної програми. Я запропонувала представнику продавця замінити мені товар на такий же або повернути гроші за нього.
Під різними надуманими приводами мені відмовили в обміні товару або повернення грошей. Мої доводи за Законом про захист прав споживачів на заміну товару неналежної якості на новий або повернення грошей з розірванням купівлі-продажу продавець без пояснень не приймав. Як продавець він не знає Закон про захист прав споживача або спеціально вводив в оману і придумував неіснуючі відмовки.
Після тривалих суперечок, він запропонував здати на експертизу на 21 день і при цьому додав, що в акті можуть відобразити, що неналежна якість могло наступити внаслідок того, що ми програмували планшетник. Після таких слів, не довіряючи продавцю, я відмовилася здавати товар на експертизу і повідомила, що проведу незалежну експертизу.
А продавця попросила прийняти і розписатися на моїй заяві на фірму про обмін товару або повернення грошей. Він категорично відмовився прийняти або написати на ньому відмову в прийнятті, а потім, побачивши в моїх руках заяву, сказав наступне: «А з ким ви розмовляєте, я ніхто і мене тут немає» і пішов. Коли я через кілька хвилин ще раз подзвонила і запропонувала все вирішити ситуацію, щоб не доводити до суду, він відповів, що вже поїхав і повертатися не буде.
Я звернулася до адміністрації ТЦ з проханням знайти місцезнаходження продавця, але ні в «ні продавця ТОВ« Осіріс », ні сервіс-центру ТОВ« С »серед орендарів не знайшли, хоча вони вказували цю адресу як фактичне місцезнаходження. Коли адміністратор зателефонувала нібито з'ясувати в якому офісі вони знаходяться, їй відповіли, що це приватна квартира.
З огляду на таке неадекватна поведінка продавця, я порахувала свою відмову від здачі товару на експертизу правильним. В іншому випадку мені довелося б шукати крім продавця і свій планшетник, хоча і неналежної якості.
Що мені робити далі.
На сайті Росспоживнагляду написала в відділ "прийом звернень громадян", але номера реєстрації листа не отримала.

Відповідь юриста:

Привіт, в даному випадку продавець грубо порушує ваші права споживача. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою розірвати договір купівлі-продажу технічно складного товару і повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Повернення товару, придбаного в інтернет-магазині, поштою
  • Відмова продавця повернути кошти і розірвати договір купівлі-продажу
  • Як повернути гроші за товар, якщо продавець кожного разу знаходить відмовку ...
  • Чи можна повернути телефон і отримати гроші, якщо останній не сертифіковани ...
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ