Чи можна повернути телефон і отримати гроші, якщо останній не сертифікований?
Добрий день! 17.01.2011г. в інтернет-магазині ТОВ "д" нами був замовлений стільниковий телефон Nokia 6700 Classik (Chrome) за ціною 9500 руб. 21.01.2011г. ми викупили телефон в офісі вищеназваної компанії в г.Красноярска за адресою: вул. Профспілок, буд.3 ср.2 оф.302.Прі розгляді телефону вдома ми виявили, що товар не сертифікований і зовні відрізняється від оригіналу, зокрема, російські літери клавіатури нанесені на наружней пласкості клавіш, на наклейці виробника немає знака РСТ, напис "Nokia" на передній панелі телефону розташовується у верхній частині дисплея (в оригіналу-в нижній). Замість Інструкції російською мовою на паперовому носії додається нечитаний диск і посилання для пошуку інструкції на сайті Продавца.После цього ми звернулися до продовця з проханням про поверненні несертифікованого товару та отримання грошей. 24.01.2011г. ми приїхали в офіс компанії в Красноярка для повернення телефону і отримання грошей, але нам відмовили в поверненні грошей до отримання експертного висновку про стан телефону, забрали телефон (сер.номер 353790047358360) на діагностику в Сервіс-Центр "С", що знаходиться за адресою: г.Москва.Ул.Башіловская, буд.1 стр.1.Просім дати оцінку правомірності дій Продавця і що нам робити далі для того, щоб отримати гроші за зданий товар і в які терміни Продавець повинен це зробити? З повагою-Гребньов Семен Олександрович.
Відповідь юриста:
Привіт, Семен Олександрович. Продавець має право провести експертизу телефону протягом 10 днів з моменту отримання вашої претензії про повернення товару. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо продавець вимагає провести повторну експертизу?Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантіїПраво на отримання товару замість ремонтованого по гарантіїПовернення коштів за несправний мобільний телефонЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару