Як повернути гроші за товар, якщо продавець кожного разу знаходить відмовку?

Добрий день,
31 січня 2010 мною була придбана в подарунок блуза вартістю 1390 рублів. Однак, при примірці виявилося, що блуза не йде людині, якій я її подарувала і я вирішила повернути товар. У перший робочий день нового 2011 року-3 січня, я прийшла в магазин з проханням прийняти товар назад і повернути мені гроші за нього. Чек додавався. Продавець прийняла у мене товар і чек, однак сказала, що повернути гроші без відома господарів магазину вона не може і їй заборонено турбувати власників магазину в свята. Продавець видала мені квитанцію, в якій написала "Повернення на руках", вказала вартість та кількість товару, поставила дату повернення, печатка магазину і свій розпис. Також вона змусила мене написати заяву на ім'я Директора магазину, з проханням повернути мені гроші за товар і причиною повернення, а також вказати в заяві мої паспортні дані. Взяла мій номер телефону і обіцяла передзвонити (це було третього січня). До сьогоднішнього дня мені так і не повернули мої гроші, хоча я кілька разів приїжджала в магазин. Аргументація-небудь немає грошей у касі, або бухгалтера немає на місці, або в продавця вихідний день, а інший продавець не в курсі справи. Крім того мене просять підписати ще одну заяву. Що мені слід зробити для повернення мої грошей? Чи законні дії продавця і та квитанція, яку мені видали?

Марія

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Марія. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти за товар. Грошові кошти повинні бути вам повернені протягом 3 днів. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду, в якому ви також можете вимагати відсотки за користування чужими грошима. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Повернення коштів за несправний мобільний телефон
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ