Відшкодування різниці вартості наданих послуг з прайсом
У мене зламався ноутбук.Подхватіл вірус і виявився заблокірован.Била необхідна перевстановлення операційної системи Windows.Я знайшла через інтернет сервісний центр, здзвонилася з оператором.Мне сказала, що дана послуга від 450 Р.Я зробила заявку.Прішел мастер.Посмотрел ноутбук.Речь йшла про 1400 р за перевстановлення операц системи. кілька разів просила показати прайсліст і пояснити, які дії будуть проізведени.На що майстер сказав, читайте самі, там все напісано.В підсумку, після зробленої роботи він пред'явив мені рахунок на 8800 Р.Я була в шоці і відмовилася приймати таку работу.Он зідзвонився з оператором.Нікто слухати мене не стал.Меня поставили перед фактом, що я повинна сплатити работу.Я мати-одіночка.Такіе гроші для мене роскошь.Я з важким серцем оплатила роботу, прийняла чек.Теперь мені нічим платити за садок дитину і дочка залишиться без зимових сапог.Могу я якось повернути свої гроші і довести, що робота проведена некоректно? я вважаю, що майстер повинен озвучувати кожну послугу окремо, чого він не зробив, звинувативши мене, що я сама в усьому віновата.Помогіте мені, будь ласка!
Відповідь юриста:
Здрастуйте, підписали ви договір про надання послуг? У ньому повинні були бути перераховані всі проведені процедури по відновленню операційної системи. На сайті сервісного центру ознайомтеся з цінами на послуги, якщо вони не збігаються з тими цінами, які вказані в прайсі, то ви можете добитися відшкодування різниці в судовому порядку. Справи щодо захисту прав споживача не обкладаються державним митом.
Додаткові матеріали:
Захист прав споживача у разі їх порушення мобільним операторомОплата послуг по ремонту нетбука по заздалегідь не узгодженим розцінкамЗахист прав споживача при придбанні технічно складного товаруЯк добитися від комп'ютерної компанії гарантійного обслуговування встановл ...Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...