Захист прав споживача при придбанні технічно складного товару

Добридень! Прошу допомогти вирішити наступну проблему. Перепрошую, якщо написав кілька сумбурно.

Купив в інтернет-магазині ноутбук 29 серпня 2011 року Через місяць виявив несправність - мерехтіння дисплея на сірих тонах.
Подзвонив в магазин - мені відповіли що магазин на ремонт товар не приймає - везіть в Сервісний центр. Обмін воврат товару у них виробляється тільки за наявності висновку сервісного центру, що товар має істотний непереборний недолік (вказано в гарантійному талоні).
Я здав ноутбук на ремонт в сервісний центр, т. К. Несправність по закону була несуттєвою і я маю право тільки на ремонт. Через 32 дні мені зателефонували і сказали що ноутбук відремонтований. В результаті виявилося що вони поміняли дисплей, і естесвтенно несправність залишилася, т. К. Проблема була на мій погляд (я сам ремонтую комп'ютери) в відеокарті або в материської платі а не в дисплеї.
Я знову показав несправність, на що приймальник сказав що це нормально !! він погодився залишити товар на експертізву і в 45 день я приїхав - висновок експертизи: ноутбук робочий - мерехтіння не свідчить про несправність. Тобто спочатку вони визнали це несправністю, а потім в ув'язненні після безглуздою заміни дисплея вказали що це вже не несправність!
Згідно із законом при появі несправність після ремонту - ця несправність вже істотна.
У сервісному центрі сказали, якщо я не згоден з ними - дзвонити в гарячу лінію виробника і з ними вже розбиратися.
Я хочу здати цей несправний ноутбук і повернути гроші.
Йти в магазин і здавати товар, т. К. Несправність вже форуліруется як істотний недолік (доведеться вказати продавців в роздруківку закону про захист прав споживача, що вони зобов'язані неробочий товар, і не мають право насильно посилати в сервісний центр)?
Магазин природно пошле ноутбук на експертизу і в результаті експертиза знову відповість що це нормально, і мені ще доведеться платити за експертизу.
Як мені правильно діяти щоб повернути за ноутбук гроші?

Заздалегідь вдячний!

Відповідь юриста:
Привіт, в даному випадку, ви можете направити позовну заяву до суду для захисту ваших прав споживача. Засновуйте вимога про розірвання договору купівлі-продажу технічно складного товару на ст. 18 ЗоЗПП, а саме істотний недолік товару. Ви можете також провести незалежну експертизи і з її результатами звернутися до продавця ще раз, а можете відразу звертатися до суду і проводити судову експертизу, щоб не платити і не чекати двічі.

Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Як здійснити повернення несправного товару, оплаченого безготівково?
  • Що робити, якщо продавець приймає товар на обмін і вказав термін обміну 45 ...
  • Коли можна повернути технічно складний товар продавцеві?
  • Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ