Як добитися від комп'ютерної компанії гарантійного обслуговування встановленого забезпечення?
3 вересня скористалася послугами організації "комп'ютерна швидка допомога" по установці пакету програмного забезпечення і операційної системи. Заплатили 13 тис. руб. На початку листопада почалися проблеми. Гарантія на дані послуги складає 2 роки. Домогтися гарантійного обслуговування не можу. Майже місяць тільки обіцянки виправити проблему: вислати поштою якісь програми, встановивши які все налагодитися. Кожного разу обіцяють вислати програми протягом 2-х годин і - нічого. Звернулася за консультацією в microsoft. Там повідомили, що співробітники "комп'ютерної швидкої допомоги" не мали права встановлювати мені на старий комп'ютер таку систему (ОЕМ), тому вона продається тільки в комплекті з новими комп'ютерами, з'ясувалося також, що окрім дисків, які залишили мені після установки програм, повинні були бути документи і галографических знак. Нічого цього немає. Є тільки договір (без печатки), контракт телефони, диски з програмами. Чи можна щось зробити в ситуації, що склалася?
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Ви можете направити в компанію, що зробила вам неякісні послуги, претензію. У даному документі необхідно вказати ваші вимоги: виконати роботу в належному вигляді, або повернути сплачені гроші. До того ж ви можете вимагати неустойку. Якщо компанія відмовиться вирішити питання мирним шляхом, то домогтися надання якісних послуг ви можете звернувшись до суду. Запишіться на консультацію до наших фахівців і ми детально пояснимо вам тактику захисту ваших порушених прав.
Додаткові матеріали:
Комп'ютер зламався відразу після ремонту: що робити і з кого стягувати від ...як домогтися якісного надання послуг з ремонту комп'ютера?Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...Як змусити продавця перевстановити неякісне програмне забезпечення?Чи можливий гарантійний термін на ремонтні роботу з усунення несправностей ...